بیش از ۳۰ تن چوب قاچاق در مهاباد کشف و ضبط شد

مهاباد/بالویز/ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت:در سال جاری ۳۸ تن چوب قاچاق از سود جویان کشف و ضبط شده است. به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“مجید پاتو” با اعلام این خبر افزود:در راستای برخورد با متخلفان قاچاق چوب جنگلی،ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری نیروی انتظامی امسال ۳۸ تُن چوب […]

بیش از 30 تن چوب قاچاق در مهاباد کشف و ضبط شد

مهاباد/بالویز/ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت:در سال جاری ۳۸ تن چوب قاچاق از سود جویان کشف و ضبط شده است.

به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“مجید پاتو” با اعلام این خبر افزود:در راستای برخورد با متخلفان قاچاق چوب جنگلی،ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری نیروی انتظامی امسال ۳۸ تُن چوب را از ۱۶ خودروی حامل چوب قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط کرده اند.

“مجید پاتو “اظهارداشت:از این تعداد خودروی حامل چوب ۷ خودرو به مراجع قضایی معرفی شده و مابقی با اخذ خسارت و توقیف محموله در اداره تعیین تکلیف شده‌اند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد،تصریح کرد:محموله‌های چوب کشف شده از درختان جنگلی از جمله گردو، صنوبر، بید و انواع درختان میوه بوده که اغلب از شهر‌های اطراف به صورت محموله با هدف انتقال به سایر استان‌ها بارگیری و با هوشیاری ماموران و طبیعت دوستان این شهرستان متوقف شده‌است.

پاتو ادامه داد:هرگونه جابجایی و حمل چوب در بین شهر‌ها و جاده‌های بین شهری بدون مجوز رسمی از اداره منابع طبیعی جرم محسوب و درصورت مشاهده پیگیری و برخورد قضایی می‌شود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۲۴ – ۱۱:۰۵:۱۲ / خبر ۲۶۸۰/ کد خبر ۱۲۶۱۶ / د