۱۰صندوق اخذ رای به صندوقهای مهاباد افزوده شد

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد،گفت:امسال ۱۰ صندوق اخذ رای به تعداد صندوقهای این شهرستان اضافه شده است. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”در جلسه نشست با رسانه های ملی و محلی این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری مهاباد،برگزارشد،اظهار داشت:این اقدام در راستای حفظ سلامتی و جلوگیری از ازدحام و شلوغی مردم با […]

10صندوق اخذ رای به صندوقهای مهاباد افزوده شد

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد،گفت:امسال ۱۰ صندوق اخذ رای به تعداد صندوقهای این شهرستان اضافه شده است.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”در جلسه نشست با رسانه های ملی و محلی این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری مهاباد،برگزارشد،اظهار داشت:این اقدام در راستای حفظ سلامتی و جلوگیری از ازدحام و شلوغی مردم با توجه شرایط مقابله با کرونا در پای صندوق‌های رای،انجام می شود.

“عارف خدرلو”افزود:تعداد صندوق های اخذ رای در ادوار گذشته ۱۶۶ مورد بوده که امسال این تعداد صندوق ها به ۱۷۶ مورد رسیده است.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد،تصریح کرد:جهت پیشگیری،حفظ سلامت شهروندان و عوامل اجرایی برای روز انتخابات تعداد ۶۰ هزار عدد ماسک و همچنین مواد ضد عفونی تهیه و در اختیار آنها قرار می گیرد.

“خدرلو” اضافه کرد:از ۱۹۳ روستای مهاباد در ۱۳۸ روستای این شهرستان انتخابات برگزار می شود.

او با اشاره به ثبت نام ۷۰۶ نفر داوطلب برای کرسی شورای شهر و روستا این شهرستان،گفت:از مجموع ثبت نام شده گان ۶۷۶نفرتایید صلاحیت شدند.

فرماندار مهاباد،اظهار داشت:۳۸۷نفر دربخش مرکزی اقدام به ثبت نام کرده بودند که ۳۶۸نفر تایید صلاحیت شدند.

“عارف خدرلو” بیان کرد:از مجموع ۳۱۹نفر ثبت نام کننده در شهر خلیفان ۳۰۷نفر صلاحیت آنها احراز و تایید شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در روستاهای کمتر از ۱هزارو پانصد نفر ۳شورا انتخاب می شود،ادامه داد:در ۷ روستای مهاباد که جمعیت بالغ بر ۱۵۰۰ نفر دارند ۵ شورا انتخاب می شود.

عارف خدرلو افزود:در استان آذربایجان غربی در مرکز استان انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۲۴ – ۰۶:۳۰:۲۵ / خبر ۲۶۷۹ / کد خبر ۱۲۶۱۳ / د

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)