۴۵ مکان برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مهاباد در نظر گرفته شد

مهاباد/بالویز/رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات مهاباد گفت:برای تبلیغ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر ۴۵ مکان در سطح شهرستان مهاباد در نظر گرفته شد. به گزارش سرویس سیاسی،اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“خشایار صنعتی”با اعلام این خبر افزود:شهرداری در مکان‌های عمومی و دولتی مکان هایی را در میدان‌های اصلی و بلوارها برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مشخص […]

45 مکان برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مهاباد در نظر گرفته شد

مهاباد/بالویز/رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات مهاباد گفت:برای تبلیغ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر ۴۵ مکان در سطح شهرستان مهاباد در نظر گرفته شد.

به گزارش سرویس سیاسی،اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“خشایار صنعتی”با اعلام این خبر افزود:شهرداری در مکان‌های عمومی و دولتی مکان هایی را در میدان‌های اصلی و بلوارها برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مشخص کرده است.

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات مهاباد،اظهار کرد: این اقدام به منظور حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوار،مکان‌های عمومی و دولتی،مبلمان شهری، تابلوها و درختان، انجام شده است.

“صنعتی”تصریح کرد:نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها مجاز هستند در این نقاط تعیین شده نسبت به الصاق عکس و پیام های تبلیغاتی خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: از حامیان داوطلبان انتخابات درخواست داریم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری و فقط در مکان های تعیین شده اقدام به نصب موارد تبلیغاتی نامزد مورد نظر خود کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد؛در مجموع ۴۵۵ کرسی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این دوره در مهاباد پیش بینی شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۲۳ -۰۶:۴۵:۲۵ / خبر ۲۶۷۷ / کد خبر ۱۲۶۰۲ / ی