نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی اخلاق مداری و توجه به قانون را مدنظر داشته باشند

مهاباد/بالویز/امام جمعه مهاباد،گفت:نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی اخلاق مداری و توجه به قانون را مدنظر داشته باشند. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“ماموستا عبدالسلام امامی”افزود:نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا باید با رعایت قوانین، اخلاق مداری را حفظ کنند تا شاهد انتخاباتی پرشور در پای صندوق های رای باشیم. امام جمعه مهاباد،اظهار داشت:داوطلبان با شور و […]

نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی اخلاق مداری و توجه به قانون را مدنظر داشته باشند

مهاباد/بالویز/امام جمعه مهاباد،گفت:نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی اخلاق مداری و توجه به قانون را مدنظر داشته باشند.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“ماموستا عبدالسلام امامی”افزود:نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا باید با رعایت قوانین، اخلاق مداری را حفظ کنند تا شاهد انتخاباتی پرشور در پای صندوق های رای باشیم.

امام جمعه مهاباد،اظهار داشت:داوطلبان با شور و شوق انتخاباتی و اخلاق مداری می توانندباعث حضور سبز مردم در پای صندوق های رای باشند.

“عبدالسلام امامی “با اشاره به بر حق‌ الناس بودن رای مردم،تصریح کرد:حق الناس تنها شامل رای مردم نمی‌شود و نامزد ها  با رعایت اخلاق و پرهیز  از تخریب دیگر کاندیداها حق الناس را در تمامی ابعاد رعایت کنند.

او ادامه داد:مشارکت حداکثری، آرامش و سلامت در انتخابات، قانون گرایی، رقابتی و اخلاقی بودن،اصلح گزینی و از ویژگی های انتخابات است.

امام جمعه مهاباد،گفت: اخلاق انتخاباتی حکم می‌کند ایجاد فضایی پویا در عین آرامش، پرهیز از عملیات های روانی و تنش زایی در جامعه، شرط و اصل کلی در رقابت های انتخاباتی باشد.

وی اضافه کرد:حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۲۱ – ۱۰:۰۷:۱۲ / خبر ۲۶۷۶ / کد خبر ۱۲۵۹۶ / ش