برگزاری مانور مشترک اطفاء حریق در مهاباد

مهاباد/بالویز/ رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری مهاباد،گفت:در راستای آمادگی با حوادث آتش سوزی احتمالی ،مانور مشترک اطفاءحریق در مهاباد برگزار شد. به گزارش سرویس حوادث ،پایگاه خبری بالویز“مجید پاتو”با اعلام این خبر افزود:مانور مشترک اطفای حریق اداره منابع طبیعی با سازمان آتش نشانی شهرداری مهاباد و هیات های دوچرخه سواری و انجمن زیست محیطی […]

برگزاری مانور مشترک اطفاء حریق در مهاباد

مهاباد/بالویز/ رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری مهاباد،گفت:در راستای آمادگی با حوادث آتش سوزی احتمالی ،مانور مشترک اطفاءحریق در مهاباد برگزار شد.

به گزارش سرویس حوادث ،پایگاه خبری بالویز“مجید پاتو”با اعلام این خبر افزود:مانور مشترک اطفای حریق اداره منابع طبیعی با سازمان آتش نشانی شهرداری مهاباد و هیات های دوچرخه سواری و انجمن زیست محیطی و حضور اصحاب رسانه ها در حاشیه سد مهاباد انجام شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری مهاباد با اشاره به اینکه برگزاری این مانور با اهداف پاکسازی و ایمن سازی حاشیه پارک جنگلی استاد هژار در طول ۱۵کیلومتر انجام شد،گفت:توانمند سازی پرسنل و نیروهای یگان حفاظت و آموزش نیروهای مردمی و همیاران طبیعت در مقابله با آتش سوزی های احتمالی در مراتع برگزار گردید.

“مجید پاتو”تصریح کرد:در این مانور که ۵ ساعت به طول انجامید تعداد دو خودرو آتش نشانی و حضور تعداد ۴۰نیرو یگان حفاظت که نحوه کار با وسایل اطفا حریق و دمنده های هوا با حضور سازمان های مردمی و هیات دوچرخه سواری حضور داشتند و آموزش لازم را در مقابله با آتش سوزی را طی کردند.

او ادامه داد:با انجام این مانور علاوه بر افزایش توان فیزیکی و عملیاتی نیروهای ویژه اطفاء حریق و آمادگی بیش از پیش آنان در عملیاتهای اطفاء ، نقاط ضعف و قوت این مجموعه نیز در هنگام وقوع آتش سوزی در عرصه ها ارزیابی و اصلاح خواهد شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۲۰ -۱۰:۱۵:۴۲ / خبر ۲۶۷۲/ کد خبر ۱۲۵۸۴/ پ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)