قدرت سیاسی با رای مردم جابجا می شود

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:قدرت سیاسی با رای مردم جابجا می شود، محوریت این انتخابات مردم است که بایستی با حضور آگاهانه و حداکثری شان سکان داری مدیریت کلان کشور و شهر خود را برای چهار سال تعیین کنند. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور […]

قدرت سیاسی با رای مردم جابجا می شود

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:قدرت سیاسی با رای مردم جابجا می شود، محوریت این انتخابات مردم است که بایستی با حضور آگاهانه و حداکثری شان سکان داری مدیریت کلان کشور و شهر خود را برای چهار سال تعیین کنند.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور اعضاء شورا و داوطلبین شورا و شهر مهاباد در سالن وحدت این شهرستان برگزار شد،اظهار داشت:موضوعیت مساله محتوا و بطن اصلی انتخابات مردم هستند.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه  هر چه میزان حضور مردم در صحنه انتخابات بیشتر باشد؛ به همان نسبت ایمنی آن جامعه در برابر تهدیدات و روی کار آمدن فردی از جنس کارآمدی، مردم گرایی و طرفدار منافع ملی بیشتر می شود،افزود:شهرستان مهاباد از نظر مشارکت حداکثری و همچنین تعداد داوطلبین شورای شهر و روستا در رتبه دوم استان قرار دارد.

“عارف خدرلو”تصریح کرد: بی تفاوتی و سیاست زدگی مردم می تواند مسیر فرصت طلبان و سود جویان برای حضور کم رنگ  مردم در پای صنندوق های رای کم کند،اما انتخابات به مثابه ذات واقعی و اصلی اش که تعیین سرنوشت سیاسی کشور و خنثی کردن توطئه های فرصت طلبان و تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،اضافه کرد:رای دادن یک حق و حقوق فردی و اجتماعی است و شوراها پارلمان های محلی هستند که رسالت اصلی آنها  تحقق خواسته و انتظارات شهروندان شهرها و روستا ها در طیف وسیعی از مسائل عمرانی، زیربنایی و فرهنگی را شامل می شود.

“خدرلو”گفت:با توجه به بیماری کرونا و پیروی از دستور العمل های ستاد مبارزه با این بیماری،وجود استفاده از فضای مجازی می تواند در پیشگیری و انتشار این بیماری در ستاد های انتخاباتی جلوگیری کرد.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه کاندیدها نماد مردم در جامعه هستند،افزود:داوطلبن در زمان تبلیغات انتخاباتی با امید بخشی به جامعه و مردم قدم برداشته و از هر نوع تخریب شخصیتی نسبت به همدیگر دوری کنند.

مهاباد/بالویز/ ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ -۰۷:۳۰:۵۲/ خبر ۲۶۷۱/کد خبر ۱۲۵۸۱/ پ