دانش آموزان مهابادی از ۶ تیر ماه جهت ثبت سفارش کتاب اقدام کنند

مهاباد/بالویز/مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد،گفت:دانش آموزان مهابادی از ۶ تیر ماه سال جاری با مراجعه به سامانه اینترنتی می توانند برای ثبت سفارش کتاب اقدام کنند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“امید رفیع نیا”با اعلام این خبر افزود:ثبت‌نام کتاب‌های درسی دانش‌آموزان برای سال تحصیلی آینده به صورت اینترنتی از ۶ تیر آغاز می‌شود. […]

دانش آموزان مهابادی از 6 تیر ماه جهت ثبت سفارش کتاب اقدام کنند

مهاباد/بالویز/مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد،گفت:دانش آموزان مهابادی از ۶ تیر ماه سال جاری با مراجعه به سامانه اینترنتی می توانند برای ثبت سفارش کتاب اقدام کنند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“امید رفیع نیا”با اعلام این خبر افزود:ثبت‌نام کتاب‌های درسی دانش‌آموزان برای سال تحصیلی آینده به صورت اینترنتی از ۶ تیر آغاز می‌شود.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد اظهارداشت: ثبت سفارش کتاب درسی پایه‌های اول،هفتم و دهم از روز یکشنبه ۶ تیر ماه در سامانه irtextbook.ir شروع خواهد شد.

“امید رفیع نیا”مدیران مدارس می توانند از طریق سامانه نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش‌آموزان اقدام و از ارجاع موردی دانش‌آموزان و اولیا آنان به کافی‌نت‌ها برای سفارش انفرادی خودداری کنند.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد،تصریح کرد:دانش‌آموزان و اولیای آنان می‌توانند از طریق سامانه برای ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند.

“رفیع نیا”اضافه کرد: نام کاربری برای ورود به سامانه، کدملی و رمز عبور آن‌ها ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز است.

او خاطرنشان کرد: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل آن‌ها که در سفارش دانش‌آموز قید می‌شود توزیع خواهد شد، اصلاح سفارش تمام دوره‌های تحصیلی از ۱۷ تیر امسال تا ۳۱ شهریور امسال امکان‌پذیر است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۱۷-۰۷:۵۵:۳۶/ خبر ۲۶۶۶/کد خبر ۱۲۵۵۹/د