آغاز فعالیت کتابخانه های عمومی مهاباد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهاباد گفت:با توجه به رنگ بندی کرونایی مهاباد، فعالیت کتابخانه های این شهرستان از سر گرفته شد. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“چیا قادری”با اعلام این خبر افزود:فعالیت کتابخانه‌های این شهرستان متناسب با وضعیت نارنجی مقابله با کرونا و با رعایت شیوه نامه‌های وزارت بهداشت آغاز شد. “چیا قادری” […]

آغاز فعالیت کتابخانه های عمومی مهاباد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهاباد گفت:با توجه به رنگ بندی کرونایی مهاباد، فعالیت کتابخانه های این شهرستان از سر گرفته شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“چیا قادری”با اعلام این خبر افزود:فعالیت کتابخانه‌های این شهرستان متناسب با وضعیت نارنجی مقابله با کرونا و با رعایت شیوه نامه‌های وزارت بهداشت آغاز شد.

“چیا قادری” اظهار داشت: امکان استفاده از سالن مطالعه کتابخانه های عمومی وجود ندارد و در شرایط فعلی خدمات مراجعه محور شامل تمدید، ثبت نام، تحویل و امانت کتاب مسیر است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهاباد،بیان کرد:هفت کتابخانه در این شهرستان فعالیت دارد که از این تعداد، سه باب عمومی و چهار باب مشارکتی است و از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر و روزهای پنج‌شنبه نیز به صورت تک شیفت از ساعت ۸ تا ۱۳ به ترتیب با ۵۰ و ۳۰ درصد ظرفیت به اعضا ارائه خدمت می‌کند.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای جنوب استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۱۵-۱۰:۳۰:۵۳/ خبر۲۶۶۳/کدخبر ۱۲۵۴۸/ ش