افرادی که اراضی ملی را تخریب کنند،برخورد می شود

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:افرادی که اقدام به تصرف و تخریب اراضی ملی کنند ،برخورد خواهد شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”با اعلام این خبر افزود:اداره منابع طبیعی شهرستان با افرادی که اقدام به تصرف و تخریب اراضی ملی می کنند آنها را شناسایی و با خاطیان برخورد کند. معاونت استاندار […]

افرادی که اراضی ملی را تخریب کنند،برخورد می شود

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:افرادی که اقدام به تصرف و تخریب اراضی ملی کنند ،برخورد خواهد شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”با اعلام این خبر افزود:اداره منابع طبیعی شهرستان با افرادی که اقدام به تصرف و تخریب اراضی ملی می کنند آنها را شناسایی و با خاطیان برخورد کند.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد با اشاره به اینکه یکی از مزیت های مهاباد،گردشگری این شهرستان است،اظهارداشت:مشارکت بخش خصوصی در انجام پروژهای گردشگری و در اختیار گذاشتن تسهیلات به افرادی که خواستار توسعه گردشگری شهرستان هستند می تواند در جذب توریسم نقش بسزایی داشته باشد.

“عارف خدرلو” خاطر نشان کرد:حق آبه تالاب کانی برازان باید قطعاً پیگیری شود،زیرا مهاباد از شهرهای گردشگر پذیر منطقه است و اهمیت این تالاب در مهاباد در بخش گردشگری را نمی توان نادیده گرفت.

او افزود:باید شرایط لازم برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در اجرای طرح های گردشگری مهیا شود تا جذابیت بیشتری برای سرمایه گذار ایجاد شود.

فرماندار مهاباد تاکید کرد: سهمیه حق آبه تالاب زیر سایه توسعه کشاورزی در چند سال اخیر به طور کامل فراموش شده و این مساله خطرات از بین رفتن تالاب و آثار زیست محیطی را ۲ چندان کرده است.

“عارف خدرلو”گفت:دولت برای نجات دریاچه ارومیه اقدامات شایسته ای انجام داد اما برای اینکه به حالت طبیعی خود برگردد نیاز به زمان است.

شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۱۳ – ۱۱:۰۵:۲۰ / خبر ۲۶۶۱ / کد خبر ۱۲۵۴۲ / پ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)