۵ روستای مهاباد ۵ دانش آموز دارد

مهاباد/بالویز/ رئیس اداره آموزش و پرورش مهاباد،گفت:۵ روستای شهرستان مهاباد با ۵ دانش آموز از خدمات آموزشی بهره مند هستند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“کامبیز شاوله” با اعلام این خبر افزود:در ۵ روستای مهاباد مدارسی وجود دارد که به ازای یک دانش‌آموز در این مناطق یک معلم در سر کلاس حاضر می‌شود. رئیس اداره […]

5 روستای مهاباد 5 دانش آموز دارد

مهاباد/بالویز/ رئیس اداره آموزش و پرورش مهاباد،گفت:۵ روستای شهرستان مهاباد با ۵ دانش آموز از خدمات آموزشی بهره مند هستند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“کامبیز شاوله” با اعلام این خبر افزود:در ۵ روستای مهاباد مدارسی وجود دارد که به ازای یک دانش‌آموز در این مناطق یک معلم در سر کلاس حاضر می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش مهاباد،اظهار داشت:در ۲ روستا این شهرستان به ازای دو دانش‌آموز یک معلم در سر کلاس حاضر می‌شود و این نشان از  اهمیت آموزش است.

“کامبیز شاوله” با اشاره به اینکه هیچ دانش آموزی از آموزش بی بهره نیست،تصریح کرد:بیشترین نیاز شهرستان فضای آموزشی ، ورزشی است که در حال حاضر برای افزایش سرانه آموزش ۵۰ پروژه در دست احداث در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد:با مشارکت خیرین ۱۱ مدرسه در این شهرستان به صورت مشارکتی در حال احداث می باشد.

“شاوله” گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و شناسایی دانش آموزان بی بضاعت توسط خیرین ،بسته های معیشتی و تبلت جهت استفاده آموزشی اهداء شده است .

این مدیر آموزشی عنوان کرد:در سایه تلاش معلمان نسل آینده با تمام ظرفیت و بضاعت خود در مسیر رشد و بالندگی قرار می‌گیرند.

شهرستان مهاباد با ۴۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف آموزشی و ۳۳۰ مدرسه و بیش از ۳ هزار فرهنگی در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۱۲ – ۰۷:۵۰:۱۰ / خبر ۲۶۵۶ / کد خبر ۱۲۵۲۱ / چ