نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۳۰ درصد افزایش یافت

مهاباد/بالویز/رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری مهاباد از افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل درون شهری در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“نورانی” گفت: بر اساس نامه ارسال شده از استانداری مبنی بر افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل مهاباد و تایید آن در فرمانداری و همچنین […]

نرخ کرایه تاکسی در مهاباد 30 درصد افزایش یافت

مهاباد/بالویز/رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری مهاباد از افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل درون شهری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“نورانی” گفت: بر اساس نامه ارسال شده از استانداری مبنی بر افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل مهاباد و تایید آن در فرمانداری و همچنین ستاد تنظیم بازار شهرستان، نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل به طور میانگین ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد.

او هدف از افزایش نرخ کرایه تاکسی را کمک به معیشت تاکسیرانان اعلام کرد و افزود: براساس این مصوبه نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی خطی و ون به هزار و ۸۰۰ تومان، شرکت‌های حمل و نقل درون شهری (آژانس‌های تاکسی تلفنی) به ۵ هزار تومان، تاکسی تلفنی مرکز ۱۳۳ به ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، تمامی تالار‌های سطح شهر ۵ هزار تومان و حق کمیسیون دفاتر آژانس‌ها نیز به ۱۲ هزار تومان افزایش یافته است.

رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری مهاباد اضافه کرد: همچنین کرایه اتوبوس و میدل باس‌های تمامی خطوط سطح شهر ۶۵۰ تومان، اتوبوس‌های خانقاه و یوسفکند هزار و ۳۰۰ تومان و اتوبوس‌های اگریقاش و دریاس به هزار و ۵۰۰ تومان و مرکز آنلاین تاکسی ۱۸۳۰، شش هزار تومان و به ازای هر کیلومتر اضافی ۱۰۰۰ تومان افزایش یافت.

نورانی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف، مراتب را به شماره ٤٢٢٣٣٠٠٠ مرکز سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اطلاع دهند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۱۱ – ۱۳:۱۰:۰۵ / خبر ۲۶۵۷ / کدخبر ۱۲۵۱۸ / س