پلیس فتا آذربایجان غربی در خصوص اینترنت رایگان انتخابات هشدار داد

مهاباد/بالویز/ سایبری پلیس فتا انتظامی استان آذربایجان غربی با موضوع اینترنت رایگان ویژه انتخابات ریاست جمهوری هشدار داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،دسترسی به اینترنت از مهمترین نیاز در ایام انتخابات ریاست جمهوری بوده که مجرمان سایبری با بهره بردن از جملات و تبلیغات جذاب و اغوا کننده سعی دارند اعتماد شهروندان محترم را […]

پلیس فتا آذربایجان غربی در خصوص اینترنت رایگان انتخابات هشدار داد

مهاباد/بالویز/ سایبری پلیس فتا انتظامی استان آذربایجان غربی با موضوع اینترنت رایگان ویژه انتخابات ریاست جمهوری هشدار داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،دسترسی به اینترنت از مهمترین نیاز در ایام انتخابات ریاست جمهوری بوده که مجرمان سایبری با بهره بردن از جملات و تبلیغات جذاب و اغوا کننده سعی دارند اعتماد شهروندان محترم را جلب کرده و در ادامه از آنان سوءاستفاده کنند.

هموطنان عزیز دقت داشته باشند فقط از طریق سایت اینترنتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به ثبت‌نام و دریافت بسته اینترنتی رایگان ویژه انتخابات ریاست جمهوری کنید.

به‌هیچ وجه به لینک‌های ارسالی در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی با عنوان ثبت‌نام و دریافت اینترنت رایگان انتخابات ریاست جمهوری، اعتماد و اطمینان نکنید.

دقت داشته باشند برای دریافت بسته هیچ نیازی به ارسال کد فعال سازی یا تماسی نمی‌باشد، ثبت‌نام فقط از طریق سایت اینترنتی به نشانی https:‎//ictgifts.ir صورت می‌گیرد.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۱۰ – ۱۱:۰۵:۳۵ / خبر ۲۶۵۴ / کد خبر ۱۲۵۰۹ / ی