تزریق واکسن خارج از نوبت کرونا تخلف است

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:افرادی که خارج از نوبت اقدام به تزریق واکسن کنند تخلف است و با آنها برخورد می شود. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” اظهار داشت:شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با توجه به اهمیت موضوع بر تزریق واکس کرونا در مراکز واکسیناسیون باید نظارت کامل داشته و […]

تزریق واکسن خارج از نوبت کرونا تخلف است

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:افرادی که خارج از نوبت اقدام به تزریق واکسن کنند تخلف است و با آنها برخورد می شود.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” اظهار داشت:شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با توجه به اهمیت موضوع بر تزریق واکس کرونا در مراکز واکسیناسیون باید نظارت کامل داشته و با افرادی که خارج ار نوبت اقدام به تزریق واکسن می کنند،برخورد شود.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد افزود:واکسن فقط به افرادی که در بر اساس زمان بندی اعلام شده توسط پیامک یا تماس تلفنی از طریق شبکه بهداشت و درمان اطلاع داده می شود تزریق صورت می گیرد.

“عارف خدرلو” با اشاره به اینکه افرادی که واکسینه می شوند در سامانه ثبت می شوند،تصریح کرد:در زمان نوبت تزریق واکسن همراه داشتن کارت ملی مراجعه کننده به مرکز واکسیناسیون الزامی است.

او ادامه داد:تزریق واکسن کرونا پایان کرونا نیست و افرادی که واکسینه شدند همچنان باید در خصوص استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام کنند.

فرماندار مهاباد،گفت:همکاری و همراهی شهروندان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند مانع خیزش پیک های بعدی این بیماری در شهرستان شود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۱۰ – ۷:۴۳:۱۲ / خبر ۲۶۵۳ / کد خبر ۱۲۵۰۶ / د