خاموشی برق ربطی به اعتبارات شهرستانی ندارد

مهاباد/بالویز/مدیر شرکت توزیع برق مهاباد،گفت:قطعی برق در مهاباد ربطی به اعتبارات و زیر ساخت های شهرستان ندارد. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“زائر”با اعلام این خبر افزود:اعتبارات شهرستان در سال گذشته ۲۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به شهرهای استان بیشتر بود. مدیر شرکت توزیع برق مهاباد با اشاره به اینکه به زودی پست ۱۳۲ […]

خاموشی برق ربطی به اعتبارات شهرستانی ندارد

مهاباد/بالویز/مدیر شرکت توزیع برق مهاباد،گفت:قطعی برق در مهاباد ربطی به اعتبارات و زیر ساخت های شهرستان ندارد.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“زائر”با اعلام این خبر افزود:اعتبارات شهرستان در سال گذشته ۲۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به شهرهای استان بیشتر بود.

مدیر شرکت توزیع برق مهاباد با اشاره به اینکه به زودی پست ۱۳۲ کیلو ولت این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان افتتاح می شود،افزود:افزایش هر یک درجه هوا موجب افزایش ۳ هزار مگاولت برق مصرفی می شود که موجب خاموشی ناخواسته برق در اکثریت نقاط شهرستان می گردد .

“جلال زائر” با اشاره به اینکه از ادارات شهرستان در خصوص نحوه مصرف برق بازدید به عمل می آید،تصریح کرد: ادارات و دستگاههای اجرایی باید کاهش مصرف را تا ۲۰ درصدکاهش دهند.

او ادامه داد:کشاورزان و صنعت کاران در صورت کاهش و استفاده از زمان تعیین شده استفاده از مصرف برق از پاداش بهرمند خواهند شد.

مدیر شرکت توزیع برق مهاباد،گفت:مرغداری ها،نانوایی ها و مراکز پروش ماهی باید نسبت به تهیه ژنراتور برقی اقدام کرده تا دچار ضرر و زیان ناشی از قطع برق نشوند.

“زائر”عنوان کرد:با ادامه قطعی برق مکرر و انتقادها از مشکلات پیش آمده برای مردم، شرکت‌های توزیع نیروی برق جدول‌های خاموشی برای محله‌های مختلف مهاباد و شهرهای استان منتشر و همه روزه با در اختیار گذاشتن به سایت های خبری و محلی و ملی جهت اطلاع رسانی اقدام می کند.

او از شهروندان مهابادی درخواست کرد:که اپلیکیشن به نام “برق من” را روی گوشی های تلفن خود نصب کرده و با وارد کردن شناسه قبض برق خود در قسمت خاموشی ها از زمان خاموشی محله خود مطلع شوند.

مدیر شرکت توزیع برق مهاباد ضمن عذر خواهی از شهروندان مهابادی بابت قطعی برق ،جهت پیشگیری از بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه کرد:که شهروندان در خصوص هر نوع سوال از حضور به این اداره خودراری و جهت سهولت کار به سامانه “برق من” مراجعه کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۰۷  -۰۷:۴۲:۵۰ / خبر ۲۶۴۷ / کد خبر ۱۲۴۷۹ / ج