پرونده فساد شورای اسلامی مهاباد در حال رسیدگی است

مهاباد/بالویز/ دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت:پرونده فساد شورای اسلامی شهر مهاباد با جدیت درحال رسیدگی است. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“مهراب اکبر پور”در جلسه شورای اداری با اعلام این خبر افزود: پرونده برای بررسی و تکمیل در یک مرحله به مرکز استان ارسال که برای تحقیقات دوباره به این شهرستان باز گردانده […]

پرونده فساد شورای اسلامی مهاباد در حال رسیدگی است

مهاباد/بالویز/ دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت:پرونده فساد شورای اسلامی شهر مهاباد با جدیت درحال رسیدگی است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“مهراب اکبر پور”در جلسه شورای اداری با اعلام این خبر افزود: پرونده برای بررسی و تکمیل در یک مرحله به مرکز استان ارسال که برای تحقیقات دوباره به این شهرستان باز گردانده شده است،که هم اکنون قاضی پرونده در حال تکمیل و رسیدگی به آن است تا در اسرع وقت حکم آن صادر شود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد،افزود:رفتار نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا از هم اکنون رصد می‌شود و در قالب شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی موارد، مورد رسیدگی قرار گرفته و از طریق پلیس فتا موارد لازم به داوطلبان تذکر داده می شود.

“اکبرپور” با بیان اینکه شعبه اختصاصی در زمینه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری مهاباد ایجاد شده،تصریح کرد:داوطلبان و نامزدهای انتخابات باید از همان ابتدا احترام به قانون را سرلوحه تبلیغات انتخاباتی خود قرار داده و در مسیر قانون حرکت کنند.

وی،تبلیغات زودتر از موعد را تضییع حقوق دیگر داوطلبان و نامزدهایی که قانون را رعایت می‌کنند، دانست و گفت: با تبلیغات خارج از ضوابط تعریف شده که زمینه ساز اخلال در نظم، قانون شکنی و عبور از خطوط قرمز نظام باشد با حساسیت بررسی و در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

 بیش از ۲۰ نفر در ارتباط با پرونده فساد شهرداری و شورای اسلامی شهر مهاباد سال گذشته در این شهرستان دستگیر شدند که از این تعداد ۶ نفر عضو اصلی شورای اسلامی شهر بودند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۰۶ – ۱۱:۳۸:۴۵ / خبر ۲۶۴۵ /کد خبر ۱۲۴۶۸ / پ