خرداد نماد مردم سالاری دینی ایران اسلامی است

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت: خرداد برای ما ایرانیان نماد مردم سالاری و یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”در جلسه شورای اداری که روز چهارشنبه با حضور اعضای شورای این شهرستان برگزار شد،اظهارداشت:فتح خرمشهر به جهانیان ثابت کرد که ایران یک کشور مستقل است […]

خرداد نماد مردم سالاری دینی ایران اسلامی است

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت: خرداد برای ما ایرانیان نماد مردم سالاری و یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”در جلسه شورای اداری که روز چهارشنبه با حضور اعضای شورای این شهرستان برگزار شد،اظهارداشت:فتح خرمشهر به جهانیان ثابت کرد که ایران یک کشور مستقل است و رمز پیروزی ملت ایران اتحاد و همدلی در برابر هر نوع تجاوز و توطئه در برابر دشمنان است.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد با اشاره به اینکه اراده و اتحاد ملت ایران موجب خنثی کردن هر نوع توطئه دشمنان ایران اسلامی است ،افزود:رژیم بعث عراق با همراهی همپیمانانش با این هدف به خاک کشور ما وارد شدند که خرمشهر را برای همیشه تصرف کنند، اما شجاعت و دلیری رزمندگان و همراهی مردم مانع از زیادی خواهی آنها شد.

“عارف خدرلو”تصریح کرد: ایران الگوی مقاومت برای جهان است،پیروزی ایران مبنی بر مدیریت رهبری کارآمد و آگاه و مردمی بودن نظام است.

“خدرلو ” با اشاره به اینکه خرداد ماه تکرار حماسه های تاریخی در ایران به شمار می رود،عنوان کرد:بعد از هشت سال جنگ تحریمی ظالمانه امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران،امروز در پای میز مذاکره حضور پیدا کرده اند،و این نشان از شکست آنها در برابر اراده ملت ایران است.

معاونت استاندار و فرماندار و یژه مهاباد عنوان کرد:انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردم سالار دینی است که مردم با تمام وجود در پای حماسه های انقلاب بوده و با اتحاد و همدلی همیشه در مشارکت های سیاسی با حضور خود به جهان ثابت کرده اند،که هیچ توطئه ای نمی تواند مانع رشد و شکوفایی ایران اسلامی شود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۰۶ – ۰۷:۵۰:۴۵ / خبر ۲۶۴۴ / کد خبر ۱۲۴۶۴ / پ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)