شهروندان مهابادی برای دریافت مجوز تردد ضروری به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند

مهاباد/بالویز/ معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مهاباد،گفت:شهروندان مهابادی برای دریافت مجوز ترددهای ضروری باید به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“خشایار صنعتی”اظهارداشت:به منظور پرهیر و تجمع و مراجعه حضوری شهروندان جهت دریافت برگه تردد،سامانه درگاه اینترنتی ثبت صدور مجوز بر روی سایت فرمانداری فعال شده است. معاون توسعه و […]

شهروندان مهابادی برای دریافت مجوز تردد ضروری به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند

مهاباد/بالویز/ معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مهاباد،گفت:شهروندان مهابادی برای دریافت مجوز ترددهای ضروری باید به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“خشایار صنعتی”اظهارداشت:به منظور پرهیر و تجمع و مراجعه حضوری شهروندان جهت دریافت برگه تردد،سامانه درگاه اینترنتی ثبت صدور مجوز بر روی سایت فرمانداری فعال شده است.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری مهاباد با اشاره به اینکه شهروندان برای تردد موارد ضروری می توانند به این سامانه مراجعه کنند،افزود:ثبت نام دریافت برگه تردد مجوز از طریق گوشی موبایل ،سیستم های خانگی متصل به اینترنت صورت می گیرد.

“صنعتی”تصریح کرد:شهروندانی که امکان دسترسی به موارد ذکر شده را ندارند می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولتی و کافی نت ها نسبت به ثبت نام برگه تردد اقدام کنند.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری مهاباد؛عنوان کرد:قیمت صدور مجوز در دفاتر پشخوان دولت هشت هزار تومان اعلام شده است با متخلفانی که وجه اضافه بابت صدور مجوز دریافت کنند برخورد می شود.

او افزود:حضور شهروندان برای دریافت برگه تردد در ادارات و فرمانداری الزامی نیست وبرای دریافت می توانند به سایت فرمانداری مهاباد مراجعه و در قسمت خدمات الکترونیکی نسبت به ثبت نام دریافت برگه تردد اقدام کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۰۴ – ۰۸:۰۰/۰۰/ خبر ۲۶۴۰ /کد خبر ۱۲۴۵۰/ س