مشترکان برق مهاباد به بیش از ۹۲ هزار مشترک رسید

مهاباد/بالویز/مدیر شرکت توزیع برق مهاباد،گفت:مجموع مشترکان برق در شهرستان مهاباد ۹۲ هزار و ۳۷۷ مشترک هستند. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“جلال زایر”اظهار کرد:در یک سال گذشته ۳ هزار و ۲۰۸ انشعاب جدید برق به مشترکان واگذار شده است. “جلال زایر”افزود:افزایش مشترکان برق در شهرستان موجب افزایش مصرف برق در سال جاری است و این […]

مشترکان برق مهاباد به بیش از 92 هزار مشترک رسید

مهاباد/بالویز/مدیر شرکت توزیع برق مهاباد،گفت:مجموع مشترکان برق در شهرستان مهاباد ۹۲ هزار و ۳۷۷ مشترک هستند.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“جلال زایر”اظهار کرد:در یک سال گذشته ۳ هزار و ۲۰۸ انشعاب جدید برق به مشترکان واگذار شده است.

“جلال زایر”افزود:افزایش مشترکان برق در شهرستان موجب افزایش مصرف برق در سال جاری است و این افزایش قطعا” موجب مصرف برق نسبت به سال گذشته خواهد بود.

مدیر شرکت توزیع برق مهاباد،تصریح کرد:از مجموع تعداد مشترکان برق در این شهرستان ۶۵۷ فقره جزو مصرف کنندگان صنعتی و کشاورزی ۵۰ و بیشتر از ۵۰ کیلووات است.

او با بیان اینکه ۳۵ هزار و ۱۹۶ متر طرح توسعه شبکه هوایی برق در این شهرستان نیز طی یک سال گذشته عملیاتی شده است اضافه کرد:این میزان شامل هشت هزار و ۹۱۰ متر توسعه شبکه ۲۰ ولت هوایی و ۲۶ هزار و ۲۸۶ متر توسعه شبکه ۴۰۰ ولت خطوط هوایی است.

او گفت: اجرای این طرح، باعث کاهش تلفات انرژی الکتریکی، افزایش قابلیت اطمینان خطوط برقرسانی، ارتقای پایداری شبکه‌ها و کاهش خاموشی شده است.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۰۳ -۱۳:۳۰:۱۰ / خبر ۲۶۳۹ / کد خبر ۱۲۴۴۳ / د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)