کسب مدال نقره جشنواره جهانی نقاشی کودک توسط نوجوان مهابادی

مهاباد/بالویز/ مسئول مرکز شماره یک کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان مهاباد گفت: نوجوان مهابادی در جشنواره جهانی نقاشی کودک در شهر کرمان موفق به کسب مدال نقره شد. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“افسانه بازیار”با اعلام این خبر افزود:پریا نبی زاده عضو مرکز شماره یک کانون پرورشی کودکان و نوجوانان مهاباد در […]

کسب مدال نقره جشنواره جهانی نقاشی کودک توسط نوجوان مهابادی

مهاباد/بالویز/ مسئول مرکز شماره یک کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان مهاباد گفت: نوجوان مهابادی در جشنواره جهانی نقاشی کودک در شهر کرمان موفق به کسب مدال نقره شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“افسانه بازیار”با اعلام این خبر افزود:پریا نبی زاده عضو مرکز شماره یک کانون پرورشی کودکان و نوجوانان مهاباد در جشنواره جهانی نقاشی کودک موفق به کسب مدال نقره از این جشنواره شد.

“افسانه بازیار”با اشاره به اینکه ۴ هزار اثر از ۳۷ کشور جهان به دبیرخانه این جشنواره اثر ارسال شده بود،اظهار داشت: ۶۰ اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

او تصریح کرد:بر این اساس و با اعلام رأی هیأت داوران مرکب از سه داور بین‌المللی و دو داور ایرانی و داورانی خردسال از ملیت‌های مختلف، پریا نبی زاده عضو مرکز شماره یک کانون مهاباد مدال نقره بخش ۱۲ تا ۱۵ سال این جشنواره را به خود اختصاص داد.

جشنواره جهانی نقاشی کودک با هدف افزایش سطح آگاهی کودکان در ابعاد گوناگون زندگی و افزایش اشتیاق آن‌ها به مشارکت در رقابت‌های فرهنگی و اجتماعی با سایر کودکان جهان با همکاری سازمان یونسکو، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش، وزارت امور خارجه، بهزیستی و یونیسف برگزار شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۰۳ – ۰۷:۵۰/۱۲ / خبر ۲۶۳۸ /کد خبر ۱۲۴۴۰ / د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)