فاصله بین انقلاب و مردم هدف استکبار است

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:تمام اهداف دشمن و استکبار جهانی ، فاصله انداختن بین مردم و دولت است. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدر لو” در جلسه هماهنگی ،برنامه های گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری مهاباد با حضور اعضاء ستاد برگزار شد،اظهار داشت:حمایت استکبار جهانی و حامیان […]

فاصله بین انقلاب و مردم هدف استکبار است

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:تمام اهداف دشمن و استکبار جهانی ، فاصله انداختن بین مردم و دولت است.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدر لو” در جلسه هماهنگی ،برنامه های گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری مهاباد با حضور اعضاء ستاد برگزار شد،اظهار داشت:حمایت استکبار جهانی و حامیان وی در منطقه از رژیم بعث عراق در جنگ هشت ساله نه تنها موجب پیروزی آنها نشد،بلکه تمام اهداف آنها با همدلی و حمایت مردم ایران به شکست منجر شد.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، با اشاره به اینکه هدف دشمن فاصله انداختن بین حکومت و مردم ایران است، افزود:مردمی بودن و و رهبری مقتدرانه امام راحل (ره) موجب پیروزی و شکست دشمن شد.

“عارف خدرلو”تصریح کرد:دشمنان ایران اسلامی با ارائه تحریم های ظالمانه در صدد لطمه زدن به اقتصاد کشور بودند اما خوشبختانه تحریم ها موجب خود ساختگی و بالندگی رشد اقتصادی کشور شدبه طوری که تولید داخلی رونق گرفت.

فرماندار مهاباد،ادامه داد:حضور در پای صندوق های رای می توانند توطئه های شوم دشمنان ایران اسلام را خنثی و تجدید میثاق مجدد با آرمان های رهبری و تحکیم و جواب آری به جمهوری اسلامی باشد.

“عارف خدرلو”با بیان اینکه برنده اصلی انتخابات خود مردم هستند،گفت:یاد و خاطره شهدای (فتح خرمشهر) همیشه جاویدان است و مقاومت و ایثار  از مشخصه های این پیروزی بود.

“خدرلو”اضافه کرد:روحیه جهادی مردم و کادر درمانی در مبارزه با بیماری کرونا ویروس نشان ازمیراث شجاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خون شهداء است که امروز بعد از نزدیک به ۱۵ ماه در این میدان با دل و جان با این بیماری مبارزه می کنند.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهابادبا اشاره به اینکه روحیه شهادت و ایثار باید به نسل های آینده انتقال داده شود ،افزود: سردار دلها (شهید حاج قاسم سلیمانی) بهترین الگو برای نسل های آینده و انقلاب است.

غبار روبی مزار شهداء،دیدار با خانواده شهدا،تولید محتوا در فضای مجازی،برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر و…ازاهم برنامه های گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در این شهرستان است.

آزادسازی خرمشهر از اهداف اصلی عملیات بیت‌المقدس در خلال جنگ ایران و عراق بود، شهر خرمشهر پس از ۵۷۶ روز اشغال توسط نیروهای ارتش عراق، در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ بوسیله نیروهای مسلح ایران بازپس گرفته شد. 

شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ روز ۳ خرداد را به عنوان؛ روز مقاومت، ایثار و پیروزی در تقویم رسمی ایران نام‌گذاری کرده‌است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۰۲-۰۷:۴۵:۱۲ / خبر ۲۶۳۷/ کد خبر ۱۲۴۳۴ / ی