۵۲ معلول کم توان ذهنی در مهاباد واکسینه شدند

مهاباد/بالویز/ رئیس شبکه بهدلشت و درمان مهاباد،از واکیسنه کردن ۵۲ معلول کم توان ذهنی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“بهاء الدین حسینی”با اعلام این خبر افزود:۵۲ معلول و کم توان ذهنی مرکز توانبخشی شبانه روزی معلولان “که وین” این شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند. رییس شبکه بهداشت و درمان […]

52 معلول کم توان ذهنی در مهاباد واکسینه شدند

مهاباد/بالویز/ رئیس شبکه بهدلشت و درمان مهاباد،از واکیسنه کردن ۵۲ معلول کم توان ذهنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“بهاء الدین حسینی”با اعلام این خبر افزود:۵۲ معلول و کم توان ذهنی مرکز توانبخشی شبانه روزی معلولان “که وین” این شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد،با اشاره به اینکه این مرکز تحت پوشش بهزیستی جزو گروه های پرخطر محسوب می شوند،اظهار کرد:با پیگیری‌های شبکه بهداشت و درمان معلولان ذهنی مرکز شبانه‌روزی “که وین” و کارکنان این مرکز واکسینه شدند.

“حسینی” گفت:حدود ۱۰ نفر از مراقبین و پرسنل این مرکز نیز که با این معلولان در ارتباط هستند در مقابله با ویروس کرونا واکسینه شدند.

حسینی تصریح کرد: واکسیناسیون سرای سالمندان شهرستان نیز در هر ۲ مرحله همزمان با آغاز طرح سراسری واکسیناسیون بالای ۸۰ و ۷۵ سال در این شهرستان آغاز شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۰۱ -۱۲:۳۵:۴۰ / خبر ۲۶۳۴ / کد خبر ۱۲۴۲۴ / ش