بیش از ۳۳۰ واحد صنفی در مهاباد پلمب شدند

مهاباد/بالویز/رئیس مرکز بهداشت مهاباد،گفت:۳۳۸ واحد صنفی در شهرستان مهاباد به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شدند. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“امینی “اظهار داشت:در طول ۲ ماه اخیر  از ۸ هزار واحد صنفی توسط بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان مهاباد بازدید به عمل آمده که از این […]

بیش از 330 واحد صنفی در مهاباد پلمب شدند

مهاباد/بالویز/رئیس مرکز بهداشت مهاباد،گفت:۳۳۸ واحد صنفی در شهرستان مهاباد به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“امینی “اظهار داشت:در طول ۲ ماه اخیر  از ۸ هزار واحد صنفی توسط بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان مهاباد بازدید به عمل آمده که از این تعداد ۱۰۸ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی پلمپ و ۲۳۰ واحد صنفی دیگر نیز به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی افزود:در طول این مدت کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای با همراهی ادارات اصناف و نیروی انتظامی در قالب ۷تیم ۳ نفره  در دو نوبت صبح و عصر کلیه واحدهای صنفی را از لحاظ رعایت موازین بهداشتی ارزیابی کردند.

رئیس مرکز بهداشت مهاباد در ادامه خاطرنشان کرد: ادارات ، دفاتر پیشخوان ، مساجد ، نانوایی ها هتل ها و رستورانها ، کارگاه های صنعتی و خدمات رسان ،بیمارستان ، مطب ها و داروخانه ها آرماستان ،مشاورین املاک ، کبابی ها ، کافی شاپ ها،تالارها توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان مهاباد پایش شده است.

وی اضافه کرد:بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا ، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک از سوی تمام متصدیان این واحدها اجباری است و آنها حق ارایه خدمات به مشتریان فاقد ماسک را ندارند.

” امینی” افزود:علاوه بر پایش پروتکل های بهداشتی که توسط تیم های نظارتی بهداشت محیط و حرفه ای، کارشناسان اداراه صمت و نیروی انتظامی انجام می شود، اتحادیه ها و مجامع امور صنفی نیز به طور جداگانه موظف به نظارت کرونایی بر واحدهای صنفی خود می باشند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۳۱ – ۷:۵۵:۱۰ / خبر ۲۶۳۱/ کد خبر ۱۲۴۱۵/ ج

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)