ذخایر بانک خون در مهاباد رو به کاهش است

مهاباد/بالویز/رئیس اداره انتقال خون شهرستان مهاباد،ازکاهش ذخایر بانک خون دراین شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“داوود نصر ارکن”با اعلام این خبر گفت:با توجه به کمبود فرآورده های خونی در این شهرستان و نیاز شدید به این فرآورده از همه شهروندان درخواست کرد، جهت اهدای خون به این مرکز مراجعه کنند. رئیس اداره […]

ذخایر بانک خون در مهاباد رو به کاهش است

مهاباد/بالویز/رئیس اداره انتقال خون شهرستان مهاباد،ازکاهش ذخایر بانک خون دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“داوود نصر ارکن”با اعلام این خبر گفت:با توجه به کمبود فرآورده های خونی در این شهرستان و نیاز شدید به این فرآورده از همه شهروندان درخواست کرد، جهت اهدای خون به این مرکز مراجعه کنند.

رئیس اداره انتقال خون مهاباد،اظهار داشت:کمبود مواد خونی و نیاز بیماران این شهرستان به فرآورده های خونی موجب کاهش ذخایر خون در این شهرستان شده است.

“نصر ارکن”با اشاره به اینکه شهروندان همه روزه به جزء ایام تعطیل از ساعت ۸الی ۱۳:۳۰می توانند به این سازمان مراجعه کنند،تصریح کرد:اهداء کننده گان با در دست داشتن کارت ملی و رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند به این مرکز مراجعه و با اهداء خون نیاز یک بیمار را تامین کنند.

او همچنین اضافه کرد:محیط مرکز انتقال خون مهاباد با توجه به بیماری کرونا،تمامی وسایل و تجهیزات دریافت خون،کاملابهداشتی و از مواد یک بار مصرف استفاده می شود و هیچ جای نگرانی برای اهداء کننده نیست.

اداره انتقال خون مهاباد تأمین کننده خون موردنیاز مراکز بیمارستانی شهرستان‌های جنوب آذربایجان‌غربی از جمله میاندوآب، تکاب، شاهین‌دژ، بوکان، نقده، سردشت، پیرانشهر و تکاب است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۳۰ – ۰۷:۵۰:۱۲ / خبر ۲۶۳۰/ کد خبر ۱۲۴۰۷ / پ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)