تزریق واکسن به افراد بالای ۷۵ سال در مهاباد شروع شد

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،گفت:در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا تزریق واکسن به افراد بالای ۷۵ سال در مهاباد آغاز شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“بهاء الدین حسینی” با اعلام این خبر افزود:بیش از ۲ هزار نفر از جامعه هدف این شهرستان (۷۵ تا۸۰ سال) در این مرحله واکسینه می شوند. […]

تزریق واکسن به افراد بالای 75 سال در مهاباد شروع شد

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،گفت:در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا تزریق واکسن به افراد بالای ۷۵ سال در مهاباد آغاز شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“بهاء الدین حسینی” با اعلام این خبر افزود:بیش از ۲ هزار نفر از جامعه هدف این شهرستان (۷۵ تا۸۰ سال) در این مرحله واکسینه می شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت:۲ هزار ۲۰۰نفر از این افراد در مرحله اول دوز واکسن را دریافت می کنند.

“حسینی”تصریح کرد:تزریق واکسن به افراد بالای( ۷۵الی ۸۰) به مدت دو هفته در این شهرستان ادامه دارد که در مراکز بهداشتی مهاباد توسط کادر درمانی انجام می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به اینکه همراه داشتن کارت ملی الزامی است،عنوان کرد:این گروه از سالمندان از طریق تماس تلفنی و یا ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهند شد.

او ادامه داد:کسانی که پیامک واکسیناسیون دریافت نمی کنند می توانند جهت ثبت نام به درگاه اینترنتی (salamat.gov.ir) با اعلام مشخصات، کد ملی و شماره تماس ثبت نام کنند تا با آنان تماس گرفته شود.

“بهاالدین حسینی” گفت:تزریق واکسن پایان کرونا نیست و رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و ماده ضد عفونی کننده  همچنان الزامی است.

از زمان شیوع بیماری کرونا در مهاباد ۳۸۴نفر بر اثر این بیماری جان خود را ازدست داده اند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۲۹ -۰۸:۰۰:۵۲ / خبر ۲۶۲۸ / کد خبر ۱۲۴۰۱ / چ