دستگاە ماینر در مریوان حادثه آفرید

مهاباد/بالویز/ سرپرست سازمان آتش نشانی مریوان گفت:نقص فنی در دستگاه ماینر استخراج بیت کوین باعث آتش سوزی یک منزل مسکونی در میدان دارایی شهر مریوان شد. به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“بهزاد شهبازی”با اعلام این خبر اظهار داشت:طی تماس شهروندان مبنی بر حادثه آتش سوزی در یکی از مناطق شهر،بلافاصله نیروهای این سازمان به محل […]

دستگاە ماینر در مریوان حادثه آفرید

مهاباد/بالویز/ سرپرست سازمان آتش نشانی مریوان گفت:نقص فنی در دستگاه ماینر استخراج بیت کوین باعث آتش سوزی یک منزل مسکونی در میدان دارایی شهر مریوان شد.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“بهزاد شهبازی”با اعلام این خبر اظهار داشت:طی تماس شهروندان مبنی بر حادثه آتش سوزی در یکی از مناطق شهر،بلافاصله نیروهای این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی مریوان،افزود:با حضور نیروهای عملیاتی سازمان، حریق اطفاء شد و خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی در پی نداشت.

“شهبازی” با بیان اینکه استفاده از برق خانگی برای استخراج رمز ارز به دلیل مصرف بیش از حد مجاز، امکان آتش گرفتن سیم‌کشی خانه‌ها را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: استفاده از دستگاه ماینر در منازل ضمن افزایش احتمال آتش‌سوزی در خانه، به وسایل برقی دیگر آسیب جدی وارد می‌کند.

وی افزود:علاوه بر این، به دلیل فشار بیش از حدی که به شبکه برق ساختمان وارد می‌شود، امکان بروز خسارت به وسایل برقی همسایگان بیشتر است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۲۸ -۱۴:۳۵:۵۴ / خبر ۲۶۲۷ / کد خبر ۱۲۳۹۸/ س