سارقان حرفه ای در مهاباد دستگیر شدند

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد از کشف و دستگیری باند سارقان حرفه‌ای با اعتراف به ۴۰ فقره سرقت در اماکن عمومی و خانه باغ‌های این شهرستان،خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” اظهار کرد:در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن عمومی و خانه باغ‌ها در مهاباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس […]

سارقان حرفه ای در مهاباد دستگیر شدند

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد از کشف و دستگیری باند سارقان حرفه‌ای با اعتراف به ۴۰ فقره سرقت در اماکن عمومی و خانه باغ‌های این شهرستان،خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” اظهار کرد:در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن عمومی و خانه باغ‌ها در مهاباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

“توحیدی” افزود:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارقان و مالخر را شناسایی کنند که در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد که متهمان از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار هستند.

این مقام انتظامی اذعان کرد:متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۴۰ فقره سرقت از اماکن عمومی و خانه باغ‌ها در سطح شهرستان مهاباد و شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند.

او خاطرنشان کرد:برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اموال مکشوفه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۲۸ – ۰۷:۴۵:۵۶ / خبر ۲۶۲۵ / کد خبر ۱۲۳۸۲/ س

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)