تبلیغات در فضای مجازی و تخلفات انتخاباتی در مهاباد رصد می شود

مهاباد/بالویز/ رئیس بازرسی انتخابات مهاباد،گفت:رصد فعالیت های و جریانات خبری مرتبط به انتخابات در فضای مجازی و سطح شهرستان رصد و نظارت می شود. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“خشایار صنعتی” اظهارداشت:در صورت مشاهده مبنی بر هر نوع فعالیت زود هنگام انتخاباتی و تبلیغاتی توسط نامزدها برخورد می شود. رئیس بازرسی انتخابات شهرستان مهاباد،افزود:کسب رتبه […]

تبلیغات در فضای مجازی و تخلفات انتخاباتی در مهاباد رصد می شود

مهاباد/بالویز/ رئیس بازرسی انتخابات مهاباد،گفت:رصد فعالیت های و جریانات خبری مرتبط به انتخابات در فضای مجازی و سطح شهرستان رصد و نظارت می شود.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“خشایار صنعتی” اظهارداشت:در صورت مشاهده مبنی بر هر نوع فعالیت زود هنگام انتخاباتی و تبلیغاتی توسط نامزدها برخورد می شود.

رئیس بازرسی انتخابات شهرستان مهاباد،افزود:کسب رتبه برتری این شهرستان در سالهای قبل در خصوص برگزاری انتخابات نشان از مشارکت و همدلی شهروندان و فرهنگ انتخاباتی آنهاست.

“خشایار صنعتی” با بیان اینکه بیماری کرونا و حضور مردم در پای صندوق های رای موجب شده است، تدابیر بهداشتی اندیشه شود،تصریح کرد:رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام در مراکز اخذ رای با حضور بازرسان و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان باید صورت گیرد.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری مهاباد،گفت:۱۹۷ نفر برای ۱۷ کرسی شوراهای اسلامی شهرهای مهاباد،خلیفان و گوک تپه به رقابت خواهند پرداخت.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۲۷ -۱۱:۰۰:۰۰/ خبر ۲۶۲۴/ کد خبر ۱۲۳۷۹ / د