لیست نهایی کاندیداهای انتخاباتی شهر و روستای مهاباد،خرداد ماه اعلام می شود

انتخابات جزء شاخص های انقلاب اسلامی است

مهاباد/بالویز/معاون امور سیاسی فرمانداری مهاباد،گفت:لیست نهایی داوطلبین انتخاباتی شهر و روستای مهاباد ۱۷خرداد اعلام می شود.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“سلیمان پاکزاد”در جلسه پشتبانی انتخابات روز یکشنبه،در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزارشد،اظهارداشت:۹۰۳ داوطلب برای تصاحب ۴۵۵ کرسی شورای شهر و روستای این شهرستان ثبت نام کرده‌اند.

معاون امور سیاسی فرمانداری مهاباد،با اشاره به اینکه از این تعداد ۷۰۶ داوطلب برای تصاحب ۴۳۸ کرسی شورای اسلامی روستا و ۱۹۷نفر برای ۱۷ کرسی شوراهای اسلامی شهرهای مهاباد، خلیفان و گوک تپه به رقابت خواهند پرداخت،افزود: ۱۷۶ شعبه اخذ رآی برای انتخابات شهرستان پیشنهاد شده است .

“پاکزاد” تصریح کرد:برای برگزاری انتخابات در شهرستان مهاباد به ۵ هزار و ۵۰۰ نیرو و ۶۶۰ خودرو نیاز است،لذا بر اساس قانون انتخابات کلیه دستگاه‌های شهرستان موظف شده‌اند،تمامی امکانات و نیروی انسانی خود را برای برگزاری انتخابات در اختیار ستاد انتخابات شهرستان قرار دهند.

معاون امور سیاسی فرمانداری مهاباد،گفت:انتخابات جزء شاخص های انقلاب اسلامی است و مردم ایران اسلامی با حضور در پای صندوق های رای شور انتخاباتی آفریده اند.

“سلیمان پاکزاد” عنوان کرد:به دلیل بیماری کرونا و در جهت سلامت برگزار کنندگان اجرایی انتخابات،ماسک ،مواد ضدعفونی در بین اعضای برگزار کننده در روز انتخابات توزیع خواهد شد.

“پاکزاد”استفاده از امکانات و نیروی اداری جهت تبلیغ نامزدهای انتخاباتی را ممنوع اعلام کرد و افزود:با افرادی که موارد انتخاباتی را رعایت نکنند برخورد می شود.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۲۷ -۷:۴۵:۲۵ / خبر ۲۶۲۳ / کد خبر ۱۲۳۷۶ / د 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)