تجمع و گردهمایی زود هنگام تبلیغات انتخاباتی درمهاباد ممنوع است

مهاباد/بالویز/ معاونت اُستاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:هر نوع تجمع و گردهمایی زود هنگام تبلیغاتی انتخابات و تبلغ در فضای مجازی در این شهرستان رصد می شود. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”با اعلام این خبر اظهار داشت:با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت سلامت شهروندان ،هر نوع گردهمایی و تجمع زود هنگام […]

تجمع و گردهمایی زود هنگام تبلیغات انتخاباتی درمهاباد ممنوع است

مهاباد/بالویز/ معاونت اُستاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:هر نوع تجمع و گردهمایی زود هنگام تبلیغاتی انتخابات و تبلغ در فضای مجازی در این شهرستان رصد می شود.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”با اعلام این خبر اظهار داشت:با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت سلامت شهروندان ،هر نوع گردهمایی و تجمع زود هنگام تبلیغات انتخاباتی ممنوع است.

معاونت اُستاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،با اشاره به اینکه کاندیداهای تایید شده تا زمان شروع قانونی تبلیغات انتخابات حق هیچگونه فعالیت تبلیغی ندارند،افزود:تجمع و گردهمایی در منازل جهت سخرانی تبلیغاتی موجب تجمع مردم  شده و این تجمعات با توجه به بیماری کرونا می تواند سلامت دیگران را به خطر بیندازد.

“عارف خدرلو” تصریح کرد:قطعا احساس تکلیف کردن مردم برای حضور در صحنه و تدبیر مسئولان و برنامه ریزان دخیل در ایجاد فضای نشاط آور انتخابات کمک خواهد کرد.

امسال ۱۹۷ نفر در سطح شهرستان مهاباد برای انتخابات شورا‌ها ثبت نام کردند، که از این تعداد ۱۶۰ نفر شامل ۲۲ خانم و ۱۳۸ مرد برای شهر مهاباد، ۲۶ نفر شامل چهار خانم و ۲۲ آقا برای شهر گوگ تپه و ۱۱ نفر مرد نیز برای شهر خلیفان بودند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز برگزار خواهد شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۲۶-۱۰:۵۰:۴۵/ خبر ۲۶۲۱/کد خبر ۱۲۳۶۸/ی