اطلاعیه در خصوص جاماندگان افراد بالای ۸۰ سال مهاباد جهت تزریق واکسن

مهاباد/بالویز/روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد،طی اطلاعیه اعلام کرد:سالمندان بالای ۸۰ سال این شهرستان که تا به حال موفق به تزریق واکسن نشده اند،هرچه زودتر اقدام کنند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،متن اطلاعیه منتشر شده به شرح زیر است: شهروندان گرامی ضمن عرض تبریک عید سعید فطر و آرزوی سلامتی و قبولی عبادات […]

اطلاعیه در خصوص جاماندگان افراد بالای 80 سال مهاباد جهت تزریق واکسن

مهاباد/بالویز/روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد،طی اطلاعیه اعلام کرد:سالمندان بالای ۸۰ سال این شهرستان که تا به حال موفق به تزریق واکسن نشده اند،هرچه زودتر اقدام کنند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،متن اطلاعیه منتشر شده به شرح زیر است:

شهروندان گرامی

ضمن عرض تبریک عید سعید فطر و آرزوی سلامتی و قبولی عبادات و قدردانی از همدلی عموم شهروندان عزیز در جهت مهار بیماری کرونا به استحضار می رساند نظر به اینکه برابر دستورالعمل ابلاغی بزودی واکسیناسیون گروه سنی ۷۵ سال به بالا برای ایمن سازی علیه بیماری کرونا و کاهش بار بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح شهرستان آغاز می شود.

لذا با عنایت به اهمیت واکسیناسیون شهروندان و به ویژه سالمندان و گروه های آسیب پذیر جامعه در جهت حفظ سلامت عمومی ، از شهروندان عزیز بالای ۸۰ سال ساکن شهر مهاباد که تا کنون موفق به دریافت واکسن کرونای خود نشده اند ، درخواست می شود به منظور پیشگیری از تجمعات در روز های آتی ، بر اساس فراخوان به عمل آمده توسط مراقبین سلامت و بهورزان و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در دست داشتن کارت ملی جهت دریافت واکسن کرونای خود به مرکز منتخب واکسیناسیون خیرین بیمارستان موقت کرونا (سالن ۲۰۰۰ نفری واقع در ورزشگاه آزادی)مهاباد مراجعه نمایند.

مضافا اینکه زمان فعالیت مرکز واکسیناسیون کرونا در تمام ایام هفته و حتی روزهای تعطیل از ساعت ۸لغایت ۱۴ در شیفت صبح و ساعت ۱۶ لغایت ۱۹ در شیفت عصر می باشد.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۲۵ – ۰۷:۴۵:۱۵ / خبر ۲۶۱۸ / کدخبر ۱۲۳۵۵/ ش

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)