متن پیام قدردانی معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان مهاباد در پی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان مهاباد در پی حضور پرشور و شعور مردم شهرستان مهاباد در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ، پیام قدردانی صادر کرد. بسمه تعالی بار دیگر گام های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلب‌های مملو از شور و شوق ایرانیان، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان را به تجلی گاه حماسه […]

معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان مهاباد در پی حضور پرشور و شعور مردم شهرستان مهاباد در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ، پیام قدردانی صادر کرد.

بسمه تعالی

بار دیگر گام های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلب‌های مملو از شور و شوق ایرانیان، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان را به تجلی گاه حماسه شورانگیز حضور و آوردگاه باشکوه عزت و عظمت تبدیل کرد.
روزی که مردم مؤمن و انقلابی شهرستان مهاباد نیز همگام با ملت ایران به صحنه آمدند و با خلق حماسه ای ماندگار، طراوت و تازگی دوباره ای به حیات پربرکت انقلاب اسلامی بخشیدند.
حضور حماسی و وحدت آفرین اقشار مختلف مردم قدرشناس مهاباد در راهیپمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، اقیانوس عظیمی از ایمان، اتحاد، همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.
بی‌شک این حضور متعهدانه و انقلابی که موجی از شور و امید را به همراه آورده است، رسالت خطیر خدمتگزاری را برای مسئولان سنگین تر و عزم آنها را در مرتفع ساختن مشکلات دوچندان خواهد نمود.
اینجانب ضمن تبریک این حماسه بزرگ، صمیمانه از همراهی و حضور پرشور، آگاهانه و باصلابت مردم در راهپیمایی وحدت بخش یوم الله ۱۳ آبان که در خلق این حماسه انقلابی سهیم بودند تشکر و قدردانی نموده، امیدوارم توفیق الهی پشتیبان تان باشد.

شجاعی
معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان مهاباد