۵۰درصد افراد بالای ۸۰سال در مهاباد واکسینه شدند

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،گفت:در طول ۱۲ روز به ۱هزارو ۸۰۰نفر افراد بالای ۸۰سال در مهاباد واکسن تزریق شد. به گزارش سرویس سلامت پایگاه خبری بالویز“بهاءالدین حسینی”با اعلام این خبر افزود:روزانه ۱۳۶ نفر واکسن تزریق شدکه بالاترین آمار در سطح استان است. رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به آمار ۳هزارو ۷۱۸نفر […]

50درصد افراد بالای 80سال در مهاباد واکسینه شدند

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،گفت:در طول ۱۲ روز به ۱هزارو ۸۰۰نفر افراد بالای ۸۰سال در مهاباد واکسن تزریق شد.

به گزارش سرویس سلامت پایگاه خبری بالویز“بهاءالدین حسینی”با اعلام این خبر افزود:روزانه ۱۳۶ نفر واکسن تزریق شدکه بالاترین آمار در سطح استان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به آمار ۳هزارو ۷۱۸نفر افراد بالای ۸۰سال در مهاباد،افزود:بر اساس آمار نانوایی ها ۶۰درصد،آرایشگاهها ۶۳درصد و ادارات ۸۸درصد از ماسک استفاده می کنند و در حالی که درصد رعایت فاصله گذاری اجتماعی در این صنف ها کمتر است.

“حسینی”با بیان اینکه واکسیناسیون در بیمارستان موقت در دو شیفت صبح و عصر انجام می شود تصریح کرد :بزودی دو مرکز بداق السلطان و فرهنگیان در اجرای طرح واکسیناسیون در نوبت صبح اقدام به واکسیناسیون می کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،اضافه کرد:در هفته چهارم سال جاری تعداد ۶۴نفر بستری و ۸ نفر فوتی داشتیم که نسبت به هفته اول افزایش بستری کمتر ولی افزایش فوتی ها بیشتر بوده است.

وی ادامه داد:روند پیک چهارم در این شهرستان با شیب ملایم شروع شد و پراکندگی داده های آماری این شهرستان کمتر از شهرهای دیگر است.

شهرستان مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۲۳ – ۰۷:۴۰:۱۲ / خبر ۲۶۱۴/ کدخبر۱۲۳۳۹/ پ