فرهنگ سازی در خصوص استفاده از ماسک در مهاباد باید نهادینه شود

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:مشارکت مردم و کار اجتماعی دو سویه است و فرهنگ سازی در خصوص استفاده از ماسک در بین شهروندان مهابادی باید نهادینه شود. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”در جلسه ستاد مبارزه و پیشگیری از کرونا ویروس که روز سه شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور اعضای […]

فرهنگ سازی در خصوص استفاده از ماسک در مهاباد باید نهادینه شود

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:مشارکت مردم و کار اجتماعی دو سویه است و فرهنگ سازی در خصوص استفاده از ماسک در بین شهروندان مهابادی باید نهادینه شود.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”در جلسه ستاد مبارزه و پیشگیری از کرونا ویروس که روز سه شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور اعضای ستاد برگزار شد،اظهار داشت:هرنوع ساده انگاری وبی توجهی به دستور العمل های بهداشتی از طرف شهروندان موجب زیان اقتصادی به بازارو اصناف می شود.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد با اشاره به اینکه ،عدم بی توجهی به پروتکل های بهداشتی موجب می شود  محدودیت های قرمز کرونایی تشدید کنیم ،افزود:هر نوع محدودیت موجب تعطیلی کامل بازار خواهد شد .

“عارف خدرلو”تصریح کرد:حدود ۴۰ درصد از شهروندان متاسفانه پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و این  نگران کننده است که ما را وارد پیک های بعدی کند.

او عنوان کرد:دستگاه های اجرایی در راستای فرهنگ سازی استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی و تشویق مردم در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقدام کنند.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:بازگشایی اصناف منوط به رعایت دستور العمل های بهداشتی است و اداره صمت با واحدهای که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی کوتاهی می کنند باید برخورد شود.

“عارف خدرلو” با اشاره به اینکه هر نوع سفر در ایام عید فطر ممنوع است،افزود:در طول این چند روز هیچ برگه تردد ی صادر نمی شود.

فرماندار ویژه مهاباد از شهروندان مهابادی درخواست کرد،در ایام عید فطر از هر دید و بازدید خوداری کرده تا با همکاری و همدلی بتوانیم در کاهش و پیشگیری کرونا ویروس با مشارکت همدیگر بر این ویروس پیروز شویم. 

شهرستان مهاباد بر اساس رنگبندی کرونایی در حالت نارنجی است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۲۲ / ۰۷:۵۰:۱۰ / خبر ۲۶۱۱ / کد خبر ۱۲۳۲۹ / چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)