سامانه سرویس های شهروندی بیمه سلامت راه اندازی شد

مهاباد/بالویز/رئیس بیمه سلامت شهرستان مهاباد،گفت:جهت رفاه حال شهروندان،سامانه سرویس شهروندی بیمه سلامت  راه اندازی شد. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“فیصل رسولی”با اعلام این خبر افزود:شهروندان با مراجعه به سایت اینترنتی https://eservices.ihio.gov.ir/esc می تونند از ارائه خدمات این سامانه بهرمند شوند. رئیس بیمه سلامت مهاباد،افزود:در راستای اجرای طرح نسخه نویسی ونسخه پیچی الکترونیک این سامانه […]

سامانه سرویس های شهروندی بیمه سلامت راه اندازی شد

مهاباد/بالویز/رئیس بیمه سلامت شهرستان مهاباد،گفت:جهت رفاه حال شهروندان،سامانه سرویس شهروندی بیمه سلامت  راه اندازی شد.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“فیصل رسولی”با اعلام این خبر افزود:شهروندان با مراجعه به سایت اینترنتی https://eservices.ihio.gov.ir/esc می تونند از ارائه خدمات این سامانه بهرمند شوند.

رئیس بیمه سلامت مهاباد،افزود:در راستای اجرای طرح نسخه نویسی ونسخه پیچی الکترونیک این سامانه راه اندازی شده است و همه شهروندان می توانند با مراجعه به این سایت اینترنتی از خدمات غیر حضوری  استفاده کنند.

” فیصل رسولی”تصریح کرد:در این سامانه ارائه خدمات شهروندی با قابلیت های اعم از احراز هویت بیمه شده بر اساس شماره ملی و شماره موبایل، امکان مشاهده اطلاعات هویتی و بیمه‌ای، امکان تغییر عکس و تمدید اعتبار بیمه، امکان مشاهده کلیه نسخ و امکان مشاهده ریز نسخه شامل تجویزی و خدمات ارائه می شود.  

رسولی اضافه کرد:جهت سهولت و دسترسی  به زودی از طریق برنامه های موبایلی سامانه سرویس شهروندی بیمه سلامت با آدرس جدید نیز فراهم  و از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۲۱ – ۰۷:۴۵:۲۰ / خبر ۲۶۰۹ / کد خبر ۱۲۳۲۳ / س