تردد در مرز تمرچین پیرانشهر تا پایان اردیبهشت ممنوع است

مهاباد/بالویز/ مدیر گمرک تمرچین پیرانشهر گفت:جهت پیشگیری و همچنین رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد در مرز تمرچین پیرانشهر تا پایان اردیبهشت ممنوع شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” فرامرز محمدیان” با بیان اینکه مرز تمرچین تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده بود، افزود: […]

تردد در مرز تمرچین پیرانشهر تا پایان اردیبهشت ممنوع است

مهاباد/بالویز/ مدیر گمرک تمرچین پیرانشهر گفت:جهت پیشگیری و همچنین رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد در مرز تمرچین پیرانشهر تا پایان اردیبهشت ممنوع شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” فرامرز محمدیان” با بیان اینکه مرز تمرچین تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده بود، افزود: به دلیل تداوم این بیماری، ممنوعیت تردد مسافر تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری نیز تمدید شد.

او ادامه داد:بر اساس دستورالعمل‌های اعلامی ستاد ملی مقابله و مدیریت بیماری کرونا، هر گونه تردد مستقیم یا غیر مستقیم مسافر تا اطلاع ثانوی از مرز تمرچین ممنوع است؛ و فرمانداری شهرستان پیرانشهر هیچ گونه نامه یا مجوزی جهت تردد مسافرین از مرز تمرچین را صادر نخواهد کرد.

“محمدیان” اضافه کرد: افرادی که دارای اقامه، مجوز یا نامه تردد از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل عراق یا نماینده وزارت امور خارجه در ارومیه دارند اجازه تردد به کشور عراق از مرز تمرچین را خواهند داشت.

مدیر گمرک تمرچین پیرانشهر گفت: هرگونه تصمیم در خصوص لغو یا تمدید تردد مسافر در مرز‌های کشور از جمله مرز تمرچین پیرانشهر با مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا قابل اجرا خواهد بود.

تمرچین، یکی از مرزهای ایران با عراق در استان آذربایجان غربی است که با شمال این کشور هم مرز است؛ این مرز در شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۲۰ – ۱۰:۳۵:۵۱ / خبر ۲۶۰۸ / کد خبر ۱۲۳۱۹ / د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)