آمار فوتی های کرونا در مهاباد به بیش از ۳۷۰ نفر رسید

مهاباد/بالویز/رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:با فوت یک نفر دیگر در مهاباد،آمار فوتی ها در مهاباد به ۳۷۸ نفر رسید. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“جواد آقازاده” با اعلام این خبر افزود:طی شبانه روز گذشته ۱۲ مورد فوت بر اثر کرونا ویروس در استان ثبت شد که با احتساب این فوتی‌ها مجموع جان باختگان این ویروس […]

آمار فوتی های کرونا در مهاباد به بیش از 370 نفر رسید

مهاباد/بالویز/رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:با فوت یک نفر دیگر در مهاباد،آمار فوتی ها در مهاباد به ۳۷۸ نفر رسید.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“جواد آقازاده” با اعلام این خبر افزود:طی شبانه روز گذشته ۱۲ مورد فوت بر اثر کرونا ویروس در استان ثبت شد که با احتساب این فوتی‌ها مجموع جان باختگان این ویروس به ۴ هزار و ۳۲۵ نفر افزایش پیدا کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اظهار داشت:در همین مدت نیز ۴۸۱ بیمار جدید کرونایی در استان شناسایی و از این تعداد ۲۳۳ تن در مراکز درمانی بستری شدند. 

“جواد آقازاده”با اشاره به اینکه تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۲۳۲ نفر بوده،تصریح کرد:از مجموع بستری شده گان ۵۲ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از کلیه هم استانی ها درخواست کرد:نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی جدی بوده و از حضور در هر نوع مراسم ترحیم و عروسی خوداری کرده تا به یاری و همدی هم بتوان این بیماری را شکست داد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۲۰ – ۰۷:۴۵:۵۰ / خبر ۲۶۰۷ / کد خبر ۱۲۳۱۶/ د