دو واحد اقامتی غیر مجاز در سردشت شناسایی شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان سردشت از شناسایی دو واحد اقامتی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“صلاح محمدی” با اعلام این خبر افزود:مالکان این واحدهای اقامتی از طریق سایت های رزرواسیون تبلیغات و رزرو اقدام به جذب مسافر می کردند که با همکاری […]

دو واحد اقامتی غیر مجاز در سردشت شناسایی شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان سردشت از شناسایی دو واحد اقامتی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“صلاح محمدی” با اعلام این خبر افزود:مالکان این واحدهای اقامتی از طریق سایت های رزرواسیون تبلیغات و رزرو اقدام به جذب مسافر می کردند که با همکاری پلیس فتا این واحدها شناسایی شدند.

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سردشت با اشاره به اینکه پذیرش مسافر در واحدهای اقامتی غیرمجاز ممنوع است اظهار داشت:با افرادی که در این راستا تخلف کنند برخورد می شود.

او ادامه داد:در حال حاضر در سردشت دو مهمان پذیر و هفت واحد بوم گردی دارای مجوز فعالیت می کنند. 

شهرستان مرزی سردشت یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است این شهرستان با اقلیم کردستان عراق هم مرز است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۱۹ -۱۰:۱۵:۵۲ / خبر ۲۶۰۵/ کد خبر ۱۲۳۰۹ / ی