بهسازی بیش از ۲۷ کیلومتر راههای روستایی مهاباد

مهاباد/بالویز/ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل مهاباد،گفت:۲۷ کیلومتر و ۸۰۰ متر از راههای روستایی مهاباد شن ریزی و بهسازی شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“محسن خادمی”با اعلام این خبر اظهار داشت:در قالب طرح راهداری،راههای روستایی بخش خلیفان و مرکزی مهاباد در فروردین ماه سال جاری بهسازی شد.  رئیس اداره راهداری و حمل […]

بهسازی بیش از 27 کیلومتر راههای روستایی مهاباد

مهاباد/بالویز/ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل مهاباد،گفت:۲۷ کیلومتر و ۸۰۰ متر از راههای روستایی مهاباد شن ریزی و بهسازی شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“محسن خادمی”با اعلام این خبر اظهار داشت:در قالب طرح راهداری،راههای روستایی بخش خلیفان و مرکزی مهاباد در فروردین ماه سال جاری بهسازی شد.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد،افزود:از این میزان،راه روستایی کپه کند به طول ۳.۸ کیلومتر، سید آباد به لاچین به طول ۱ کیلومتر، کوی تپه به زنده قول به طول ۲.۷ کیلومتر، زیوه به مرانه به طول ۸ کیلومتر، ماژگه به طول ۵ کیلومتر، کوران به طول ۳ کیلومتر و ۸۰۰ متر و کانی سپی به طول ۳.۵ کیلومتر شن ریزی شدند.

مهاباد دارای هزار کیلومتر راه شامل ۲۳۵ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت و شوسه است.

ایمن سازی مطلوب و مناسب راهها از طریق اصلاح طرح هندسی راه، ساماندهی بافت سطح جاده ( روسازی راه) و نصب انواع علایم و تجهیزات ایمنی راهها در کاهش سوانح و حوادث جاده ای حایز اهمیت خواهد بود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۱۶ – ۱۱:۲۲:۳۰ / خبر ۲۵۹۵ / کد خبر ۱۲۲۷۳ / پ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)