بیش از ۸ هزار آمپول قاچاق در سردشت کشف و ضبط شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی شهرستان سردشت گفت:ماموران پلیس آگاهی این شهرستان ۸ هزار و ۵۴۰ عدد آمپول قاچاق را کشف و ضبط کردند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ موسی بهاری” با اعلام این خبر اظهار داشت:در پی کسب گزارش مردمی مبنی بر اینکه فرد یا افرادی در این شهرستان اقدام به تهیه و توزیع داروهای پزشکی […]

بیش از 8 هزار آمپول قاچاق در سردشت کشف و ضبط شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی شهرستان سردشت گفت:ماموران پلیس آگاهی این شهرستان ۸ هزار و ۵۴۰ عدد آمپول قاچاق را کشف و ضبط کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ موسی بهاری” با اعلام این خبر اظهار داشت:در پی کسب گزارش مردمی مبنی بر اینکه فرد یا افرادی در این شهرستان اقدام به تهیه و توزیع داروهای پزشکی در ایام مقابله با کرونا بدون تجویز پزشک به صورت عمده و خرده می‌کنند، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

“سرهنگ موسی بهاری” افزود: مأموران پلیس آگاهی پس ازتحقیقات لازم و شناسایی محل دپوی دارو، با هماهنگی مراجع قضایی وارد منزل مسکونی شدند و پس از بازرسی از این منزل هشت هزار و ۵۴۰ عدد آمپول دو میلی لیتری دگزامتازون را کشف و ضبط کردند.

“سرهنگ بهاری”با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه یک نفرمتهم دستگیر و پس ازتشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سردشت اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۱۵ – ۱۰:۲۰:۵۳ / خبر ۲۵۹۲ / کد خبر ۱۲۲۵۶ / چ