راه اندازی تلفن گویای ۱۵۹۴ شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی

مهاباد/بالویز/مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی از راه‌اندازی و بهره‌برداری کامل تلفن گویای ۱۵۹۴ این شرکت در استان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“علیرضا شیخی” گفت:تلفن گویای ۱۵۹۴ یک خط خدماتی کشوری است که در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و همچنین توسعه زیرساخت خدمات غیرحضوری، به طور کامل در استان راه‌اندازی شده […]

راه اندازی تلفن گویای ۱۵۹۴ شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی

مهاباد/بالویز/مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی از راه‌اندازی و بهره‌برداری کامل تلفن گویای ۱۵۹۴ این شرکت در استان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“علیرضا شیخی” گفت:تلفن گویای ۱۵۹۴ یک خط خدماتی کشوری است که در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و همچنین توسعه زیرساخت خدمات غیرحضوری، به طور کامل در استان راه‌اندازی شده و به صورت یکپارچه قابل بهره‌برداری است.

وی درباره قابلیت‌های این سیستم، اظهار کرد:دریافت کارکرد کنتور مشترکان کل آذربایجان‌غربی با امکان مقایسه و کنترل ارقام با سوابق سیستم اصلی مشترکان و نیز اعلام اطلاعات آخرین صورتحساب صادره به صورت لحظه‌ای از سیستم اصلی مشترکان، دو کارکرد مهم این سیستم به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی، همچنین از صندوق صوتی انتقادات و پیشنهادات روابط عمومی با امکان استماع پیام و مدیریت سوابق، امکان اعلام، ویرایش و حذف شماره همراه مشترکان استان جهت ارسال پیامک قبوض، راهنمایی مشترکان در بخش‌های مختلف شرکت و امکان مشاهده سوابق کامل تماس‌های یک مشترک را از دیگر ویژگی‌های تلفن گویای ۱۵۹۴ ذکر کرد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۱۴ -۱۱:۲۷:۴۵ / خبر ۲۵۸۹/ کد خبر ۱۲۲۴۶/ س