شهروندان مهابادی برای دریافت برگه تردد به سایت اینترنتی فرمانداری مهاباد مراجعه کنند

مهاباد/بالویز/ مسئول روابط عمومی فرمانداری مهاباد،گفت:جهت پیشگیری و جلوگیری از ازدحام ،شهروندان مهابادی می توانند برای دریافت برگه تردد با سایت اینترنتی فرمانداری مهاباد مراجعه کنند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“فرزین شمس الدینی ” با اعلام این خبر افزود:صدور برگه تردد برای شهروندان (خارج از شهر) از این پس بصورت الکترونیکی خواهد بود. مسئول […]

شهروندان مهابادی برای دریافت برگه تردد به سایت اینترنتی فرمانداری مهاباد مراجعه کنند

مهاباد/بالویز/ مسئول روابط عمومی فرمانداری مهاباد،گفت:جهت پیشگیری و جلوگیری از ازدحام ،شهروندان مهابادی می توانند برای دریافت برگه تردد با سایت اینترنتی فرمانداری مهاباد مراجعه کنند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“فرزین شمس الدینی ” با اعلام این خبر افزود:صدور برگه تردد برای شهروندان (خارج از شهر) از این پس بصورت الکترونیکی خواهد بود.

مسئول روابط عمومی فرمانداری مهاباداظهار داشت:پذیرش، شرایط و شروع ثبت نام با وارد کردن اطلاعات در سایت فرمانداری در بخش (منو+ خدمات الکترونیک) صورت می‌گیرد و متقاضی پس از پرکردن موارد درخواستی پس از دریافت کد رهگیری، SMS براى بعد از تایید درخواست ارسال می‌شود.

“شمس الدینی”اضافه کرد:شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت فرمانداری مهاباد از طریق لینک http://www.mohabad-ag.ir برگه تردد خود را دریافت و پرینت کنند.

وی افزود:برای دریافت SMS شهروندان باید پیام های تبلیغاتی گوشی آنها فعال باشد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۱۳ – ۱۰:۵۰:۴۵ / خبر ۲۵۸۶ / کد خبر ۱۲۲۳۵/ د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)