آیا می توان بدون دفترچه سلامت خدمات دریافت کرد؟

مهاباد/بالویز/رئیس بیمه سلامت مهاباد گفت:بیمه شدگان سلامت در صورت مراجعه به پزشک برای احراز هویت نیاز به کارت ملی و سایر مدارک دارند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“فیصل رسولی”اظهار کرد: بیمه‌شدگان سلامت در صورت مراجعه به پزشک برای احراز هویت با کد ملی باید یکی از مدارک خود از جمله دفترچه قبلی که هنوز […]

آیا می توان بدون دفترچه سلامت خدمات دریافت کرد؟

مهاباد/بالویز/رئیس بیمه سلامت مهاباد گفت:بیمه شدگان سلامت در صورت مراجعه به پزشک برای احراز هویت نیاز به کارت ملی و سایر مدارک دارند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“فیصل رسولی”اظهار کرد: بیمه‌شدگان سلامت در صورت مراجعه به پزشک برای احراز هویت با کد ملی باید یکی از مدارک خود از جمله دفترچه قبلی که هنوز برگ‌های آن تمام نشده؛ کارت ملی، شناسنامه و یا جلد دفترچه را به همراه داشته باشند.

او افزود: همچنین باید توجه داشته باشند که توقف صدور دفترچه‌های جدید درمانی به معنی حذف کامل دفترچه نیست.

این مقام مسئول اذعان کرد: دفترچه‌هایی که هنوز برگ‌های آن به پایان نرسیده تا استقرار کامل نسخه نویسی الکترونیک و ارائه خدمات سلامت در بستر الکترونیک معتبر هستند.

رسولی خاطرنشان کرد: بیمه‌شدگان می‌توانند با تماس با سامانه پاسخگویی ۱۶۶۶ که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران است و یا مراجعه به پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران به آدرس WWW.IHIO.GOV.IR جهت افزایش اطلاع‌رسانی به بیمه شدگان، از برخورداری خود از پوشش بیمه‌ای مطلع شوند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۱۲ – ۱۰:۴۰:۵۲/ خبر ۲۵۸۳ / کد خبر ۱۲۲۲۴ / ی

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)