پلیس آب در شهر ایلام تشکیل شد

مهاباد/بالویز/مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت:با هدف آگاهی‌بخشی و هشدار به مشترکان پرمصرف، پلیس آب در شهر ایلام تشکیل شده و می‌خواهیم مردم قدر آب را بدانند تا ذخایز آبی استان صیانت شود. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“نورالله تیموری”اظهارداشت:مصرف بی رویه آب در شهرستان ایلام از سوی برخی مشترکان باعث تشکیل […]

پلیس آب در شهر ایلام تشکیل شد

مهاباد/بالویز/مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت:با هدف آگاهی‌بخشی و هشدار به مشترکان پرمصرف، پلیس آب در شهر ایلام تشکیل شده و می‌خواهیم مردم قدر آب را بدانند تا ذخایز آبی استان صیانت شود.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“نورالله تیموری”اظهارداشت:مصرف بی رویه آب در شهرستان ایلام از سوی برخی مشترکان باعث تشکیل پلیس آب شد تا با گشت زنی در کوچه‌های شهر،با متخلفان برخورد کند.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به اینکه چند اکیپ در قالب پلیس آب، برای برخورد با متخلفان این حوزه تشکیل شده است،  افزود:طبق دستورالعمل وزارت نیرو و برابر قانون، آب مشترکان پر مصرف قطع و برای آن‌ها جریمه‌های سنگین در نظر گرفته می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام ادامه داد: از دیگر وظایف پلیس آب گشت زنی در کوچه‌های شهر و تذکر لسانی به افرادی است که از آب شرب برای شست و شوی ماشین، قالی، حیاط و جلوی درب منازل و مغازه‌های خود استفاده می‌کنند.

او اضافه کرد:نظارت و شناسایی مشترک‌های پرمصرف شامل مشترکان مسکونی و غیرمسکونی، اداره‌ها، نهاد‌های دولتی و غیردولتی و مراکز تجاری از دیگر وظایف این نیرو‌ها است.

تیموری گفت:در این طرح گروه‌های پلیس آب با آرم و تابلو مشخص در نواحی و شهر‌های زیر پوشش این شرکت فعالیت خواهند داشت.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۱۱ -۱۰:۲۵:۴۸ / خبر ۲۵۸۰ / کد خبر ۱۲۲۱۳ / ش