۹ قبضه اسلحه شکاری در اشنویه کشف شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی استان از کشف ۹قبضه سلاح و مهمات شکاری و دستگیری دو متهم در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز “سردارمسعود خرم نیا” به نقل از پايگاه خبري پليس،در تشریح این خبر اظهار داشت:در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه اشخاصی به هویت معلوم با یک دستگاه […]

9 قبضه اسلحه شکاری در اشنویه کشف شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی استان از کشف ۹قبضه سلاح و مهمات شکاری و دستگیری دو متهم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز “سردارمسعود خرم نیا” به نقل از پايگاه خبري پليس،در تشریح این خبر اظهار داشت:در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه اشخاصی به هویت معلوم با یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵در قاچاق اسلحه شکاری فعالیت گسترده ای دارد موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان اشنویه قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و با هماهنگی مقام قضایی در نهایت با شناسایی خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، نسبت به توقیف آن اقدام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۹ قبضه انواع سلاح شکاری شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و دو متهم پرونده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

شهرستان اشنویه در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۰۸ – ۱۰:۴۳:۵۰ / خبر ۲۵۷۴ / کد خبر ۱۲۱۹۲ / پ