نوزدهمین آزمون سراسری قرآن کریم در مهاباد برگزار می شود

مهاباد/بالویز/روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد طی اطلاعیه ای از نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“متن اطلاعیه منتشر شده به شرح زیر می باشد. به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن کریم می رساند،آزمون این دوره در […]

نوزدهمین آزمون سراسری قرآن کریم در مهاباد برگزار می شود

مهاباد/بالویز/روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد طی اطلاعیه ای از نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“متن اطلاعیه منتشر شده به شرح زیر می باشد.

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن کریم می رساند،آزمون این دوره در روزهای ۸،۹،۱۰اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۹صبح الی ۱۹عصر به صورت مجازی برگزار می شود.

شرکت کنندگان می توانند با ورود به سامانه آزمونهای سراسری قرآن و عترت نسبت به انجام آزمون اقدام نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: کسانی که به علت عدم دسترسی به اینترنت امکان شرکت در آزمون را ندارند می توانند روز پنج شنبه مورخ ۹اردیبهشت ساعت ۹صبح با رعایت پروتکل های بهداشتی با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد مراجعه و در آزمون شرکت نمایند.

شرکت کنندگان می توانند جهت اطلاعات بیشتر با آقای سید ابراهیم حسینی مدیر موسسه قرآنی هدایت و یا با شماره ۰۹۱۴۴۴۲۶۱۰۶تماس حاصل نمایند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۰۷ – ۱۷:۰۵:۴۵ / خبر ۲۵۷۳ / کد خبر ۱۲۱۸۵ / س