سه کارگاه تولید بامیه و زولبیا در پیرانشهر پلمب شد

مهاباد/بالویز/رئیس مرکز بهداشت پیرانشهر،گفت:سه کارگاه‌ تولید بامیه و زولبیا در شهرستان پیرانشهر به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“قرنی امین عشایری”با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۵۴۶ مورد بازرسی از واحد‌های تهیه و توزیع مواد غذایی توسط بازرسان سلامت محیط انجام شده است اظهار […]

سه کارگاه تولید بامیه و زولبیا در پیرانشهر پلمب شد

مهاباد/بالویز/رئیس مرکز بهداشت پیرانشهر،گفت:سه کارگاه‌ تولید بامیه و زولبیا در شهرستان پیرانشهر به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“قرنی امین عشایری”با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۵۴۶ مورد بازرسی از واحد‌های تهیه و توزیع مواد غذایی توسط بازرسان سلامت محیط انجام شده است اظهار داشت:در راستای ارتقا سطح سلامت جامعه و طی بازدید‌های روزانه صورت گرفته توسط واحد سلامت محیط کار مرکز بهداشت،سه واحد متخلف بهداشتی از جمله کارگاه‌ تولید بامیه و زولبیا به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

رئیس مرکز بهداشت پیرانشهر،افزود:سلامت مردم مهمترین اولویت در واحد‌های قنادی است و در شرایط سخت کرونایی فعلی هیچ گونه چشم پوشی در برخورد با متخلفان در زمینه تهیه و عرضه انواع شیرینی به خصوص زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان نخواهیم نکرد.

“امین عشایری”گفت:از ابتدای ماه رمضان تا کنون ۵۴۶ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی مورد بازرسی قرار گرفتند که از این تعداد برای ۲۰ واحد برگ اخطاریه صادر شده و به  ۷۳ مورد نیز تذکر شفاهی داده شده است.

رئیس مرکز بهداشت پیرانشهر تصریح کرد:بازرسی از مراکز تهیه و توزیع شیرینی‌های مخصوص ماه رمضان به طور منظم در حال انجام است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۰۸ – ۱۰:۳۷:۵۲ / خبر ۲۵۷۱ / کد خبر ۱۲۱۷۸/ چ