یک واحد شن و ماسه در مهاباد اخطاریه زیست محیطی گرفت

مهاباد/بالویز/رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان مهاباد گفت:یک واحد شن و ماسه در مهاباد مبنی بر جاری شدن پساب کارخانه اخطاریه زیست محیطی گرفت. به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“فاروق سخنور” با اعلام این خبر افزود:کارشناسان این اداره پیرو گزارش های دریافتی مبنی بر جاری شدن پساب یک کارخانه شن و ماسه در زمینهای […]

یک واحد شن و ماسه در مهاباد اخطاریه زیست محیطی گرفت

مهاباد/بالویز/رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان مهاباد گفت:یک واحد شن و ماسه در مهاباد مبنی بر جاری شدن پساب کارخانه اخطاریه زیست محیطی گرفت.

به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“فاروق سخنور” با اعلام این خبر افزود:کارشناسان این اداره پیرو گزارش های دریافتی مبنی بر جاری شدن پساب یک کارخانه شن و ماسه در زمینهای کشاورزی و رودخانه اقدام به پایش دو واحد تولید شن و ماسه و دانه بندی شکسته در این شهرستان کردند.

“فاروق سخنور” اظهارداشت:در این بازدید مشخص شد که پساب این واحدها با آلایندگی بالا در حال تخلیه به نهرهای اراضی کشاورزی پیرامون و همچنین رودخانه است.

وی افزود:با توجه به اهمیت موضوع اخطاریه زیست محیطی مبنی بر رفع آلایندگی و جلوگیری از انتشار آلودگی برای این واحدها ابلاغ شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۰۷ – ۱۳:۱۵:۲۵ / خبر ۲۵۶۹ / کد خبر ۱۲۱۶۷ / س