جابه جایی بیش از ۳۰۰ هزار مرسوله پستی در مهاباد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره پست مهاباد گفت: سال گذشته بیش از ۳۱۲ هزار مرسوله پستی داخلی و خارجی در این شهرستان جابه جا شده است. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“حمید سیفی” اظهار داشت: سال گذشته ۳۱۲ هزار و ۱۸  مرسوله پستی داخلی و خارجی در این شهرستان جابجا و تحویل مشتریان شد. وی تصریح کرد: از […]

جابه جایی بیش از 300 هزار مرسوله پستی در مهاباد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره پست مهاباد گفت: سال گذشته بیش از ۳۱۲ هزار مرسوله پستی داخلی و خارجی در این شهرستان جابه جا شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“حمید سیفی” اظهار داشت: سال گذشته ۳۱۲ هزار و ۱۸  مرسوله پستی داخلی و خارجی در این شهرستان جابجا و تحویل مشتریان شد.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۲۳۱ هزار و ۱۰۲ مرسوله به صورت پیشتاز، ۷۱ هزار و ۲۲۴ مورد به صورت سفارشی، هشت هزار و ۹۵۳ مرسوله نیز با پست عادی و ۷۳۹ مرسوله نیز به صورت پست ویژه قبول و ارسال شده است.

“سیفی” افزود: تعداد دفاتر خدمات ارتباطی مشترک مهاباد از ۱۴ دفتر در سال ۱۳۹۸ به ۳۴ دفتر در سال ۱۳۹۹ افزایش یافته که در هر دفتر حداقل برای پنج نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد شده است.

او تصریح کرد: پارسال همچنین ۷۰۵ مرسوله پستی نیز بین مهاباد و خارج از کشور مبادله شده که از این تعداد ۴۱۹ مرسوله پستی وارد و ۲۸۶ مرسوله خارج شده است.

شهرستان مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۰۵ – ۰۸:۱۰:۴۵/ خبر ۲۵۶۲ / کد خبر ۱۲۱۳۹/ی