مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری داستانک کوردی هاژه تمدید شد

مهاباد/بالویز/روابط عمومی و اطلاع‌رسانی چهارمین جشنواره سراسری داستانک کوردیِ هاژه، طی اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ارسال آثار خبر داد. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری‌ بالویز“در این اطلاعیه آمده است: احتراما پیرو درخواست‌های مکرر هنرمندان و علاقه‌مندان و به دلیل مشکلات ناشی از همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا و همچنین با توجه به موافقت […]

مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری داستانک کوردی هاژه تمدید شد

مهاباد/بالویز/روابط عمومی و اطلاع‌رسانی چهارمین جشنواره سراسری داستانک کوردیِ هاژه، طی اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ارسال آثار خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری‌ بالویز“در این اطلاعیه آمده است: احتراما پیرو درخواست‌های مکرر هنرمندان و علاقه‌مندان و به دلیل مشکلات ناشی از همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا و همچنین با توجه به موافقت مسئولین برگزاری جشنواره، مهلت ثبت و ارسال آثار به دبیرخانه‌ی چهارمین جشنواره سراسری داستانک کوردی تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شد.

در ادامه‌ی این اطلاعیه آمده است: مهلت مشخص شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و بلافاصله پس از اتمام مهلت ثبت‌نام و ثبت آثار، روند داوری آثار آغاز خواهد شد.

شایان ذکر است چهارمین جشنواره داستانک کوردی هاژه، توسط سرویس فرهنگی پایگاه خبری هاژه و با همکاری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی و شهرستان مهاباد برگزار می‌شود.

داستان‌نویسان در سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در قالب داستانک کوردی با موضوع آزاد و با یکی از گویش‌های زبان کوردی بە این جشنوارە ارسال نمایند.

همچنین علاقه‌مندان برای اولین بار در این جشنواره می‌توانند مقاله‌های علمی‌پژوهشی خود را در زمینه‌ی داستانک کوردی به این جشنواره ارسال نمایند.

لازم به ذکر است داواران مجرب و نام آشنای این جشنواره در تمامی گویش‌های زبان کوردی به داوری آثار می‌پردازند و به شایسته‌ترین آثار، طی مراسمی هدایای نقدی، لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال تلگرامی این جشنواره به آدرس @ Festival_Haje مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۰۹۱۹۴۱۰۵۴۲۳ و ۰۴۴۴۲۲۲۴۸۴۵ تماس بگیرند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۰۴ -۱۰:۳۸:۴۵/ خبر ۲۵۶۰ / کد خبر ۱۲۱۳۲ / ش