واحدهای غذا خوری و اغذیه فروشی مهاباد در ایام رمضان تعطیل است

مهاباد/بالویز/مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد گفت:در ایام ماه مبارک رمضان واحد‌های غذا خوری و اغذیه فروشی این شهرستان تعطیل است. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“یوسف شریف زاده” با بیان اینکه فعالیت واحد‌های صنفی غذاخوری به منظور حفظ سلامت شهروندان و در راستای مقابله با کرونا ممنوع است، مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف […]

واحدهای غذا خوری و اغذیه فروشی مهاباد در ایام رمضان تعطیل است

مهاباد/بالویز/مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد گفت:در ایام ماه مبارک رمضان واحد‌های غذا خوری و اغذیه فروشی این شهرستان تعطیل است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“یوسف شریف زاده” با بیان اینکه فعالیت واحد‌های صنفی غذاخوری به منظور حفظ سلامت شهروندان و در راستای مقابله با کرونا ممنوع است،

مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد،اظهار کرد:در ایام رمضان تمام واحد‌های صنفی غذاخوری‌ها، کبابی‌ها، ساندویچ و فست فود‌ها تعطیل بوده و حق ارائه خدمات حتی به صورت بیرون‌بر را نیز نخواهند داشت.

این مقام مسئول افزود: در این مدت تنها واحد‌های صنفی غذا‌های آماده که دارای پروانه کسب و مجوز از اداره اماکن در این حوزه هستند، حق ارائه خدمات آن هم به صورت بیرون به شهروندان را دارند.

او از شهروندان خواست تمام اماکنی که در آن تجمع مردم صورت می‌گیرد را تعطیل کنند تا از گسترش این ویروس در جامعه جلوگیری به عمل آید.

“شریف زاده” همچنین از تمام صنف داران سطح شهر که به صورت داوطلبانه و خودجوش مغازه‌های خود را تعطیل کردند تشکر و قدر دانی کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با سامانه رایگان ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت در میان بگذارند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۰۳ -۱۴:۴۸:۵۳ / خبر ۲۵۵۸ / کد خبر ۱۲۱۲۵/ ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)